21 Mart 2013 Perşembe

Parfümevi.com alışverişim

Bloglar sayesinde parfümevi.com' u duymayan kalmadı.
Orjinal ve açık parfüm bulabileceğiniz çok yer var ama parfümevi.com' un süper ilgili müşteri hizmetleri,  kaliteli ürünleri ve uygun fiyatları ile sevilmeyi hakettiğini düşünüyorum.
Bu da benim alışverişim:)






Benim seçtiğim ürünler;
Noelle (Cacharel- Noa Feminen)
Denmark Fury Man (Diesel Fuel for life)
Lady Black ( Lady Gaga- Fame- Black fluid) oldu.

Parfümlerin orjinal benzerlerini yanına belirttim. 
Lady Black yormayan meyveli ve çiçeksi bir koku. Baharla birlikte kullanmak daha zevkli olacak. Siyah şişesini de çok asil buldum.
Noelle de çiçeksi ve eğlenceli bir koku. Misk içeriği  kendini hissettiriyor. Otantik kokulardan hoşlanıyorsanız seveceğinizi düşünüyorum.
En çok sevdiğim ise Denmark fury man erkek parfümü oldu. O kadar çekici ve güzel bir koku ki utanmasam kendim kullanacağım.:)

Kalıcılıkları  orjinal parfümler kadar değil ama açık parfümlere göre performanslarının oldukça iyi olduğunu düşünüyorum.

Parfümevi.com' dan alışveriş yapmayan bir ben kaldım diyorsanız sizi şöyle alalım.



3 yorum:

Unknown dedi ki...

her blogda bu parfümleri görüyorum kalıcımı peki cnm ?

Shimizu Zen dedi ki...

Gün boyu sürecek kalıcıkta değiller.Ama açık parfümlere göre fena olmayan bir performansları var cnm.

Unknown dedi ki...

Hemen denenecek şekerim tavsiyen için teşekkürler..
http://ozlemtuanam.blogspot.com/

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)