9 Mart 2013 Cumartesi

Gratis ve Watsons' ın indirim saçmalığı

Günlerdir sosyal medyada Kadınlar Günü' ne özel yapılacak indirimler konuşuluyor. Ben de bir çoğumuz gibi yapacağım cilt bakımı ve kozmetik ürünü alışverişi için bu indirimleri bekliyordum.

Gel gör ki; dün kadın milletinin indirim denince nasıl kendini kaybettiğine ve firmaların bizleri nasıl parmaklarında oynattığına şahit oldum.


Yapacakları indirim için sosyal medyayı sonuna kadar kullanan Gratis ve Watsons dün beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Eğer istediğim şeyleri bulabilseydim  milyonlarımı yatırma niyetindeydim. Ama mağazaya girince meyvesi yenip sapı elinde kalan elma şekeri misali kalakaldım. 
Gratis' te indirimin ilk gününde bütün raflar adete yağmalanmış, tek bir çöp bile kalmamış, kapağı açılan ve normalde yüzüne bile bakmayacağımız ürünler bile satılmıştı. Mağaza çalışanları ise izdihamdan çıkmış gibiydi ve içlerinden "Hiç bişey kalmadı , çıkın gidin haydi diye haykırıyordu" adeta.

The balm' lardan 5-10 tane alma niyetindeydim ama boş standı görünce şok oldum. Yahu kardeşim madem indirim indirim diye dolanıyorsunuz günlerdir, adam gibi stoklarınızı hazırlayın da geldiğimize değsin. İlk gününün yarısında stoklarda kalmadı demek nedir ya, böyle saçmalık mı olur? Biz kadın milletini gaza getirdiniz günlerce %50 indirim diye, şimdi de dalga mı geçiyorsunuz?
Madem indirimli fiyattan ürün satmayın da markanızın bi kıymeti olsun!

Watsons' da da durum farklı değildi. Orda da kalabalıktan standların başına yaklaşamadım. Adam akıllı indirime giren bir ürün yoktu. İndirimde olanlar ise yine tükenmişti tamamen. Bir de 2. si % 50 indirimli diye saçma kampanyalar yapmışlar, midem kaldırmadı, kalabalıktan zaten ateşler basmıştı beni geri çıktım.

Kadınlar gününün suyunu çıkaran ve indirim gününün sabahında mağazaları yağmalayacağımızı bilip bizi kullanan markalara selam olsun. 
Bundan sonra böyle saçmalıklara aldanıp kampanya günü alışverişe gitmem kardeşim. İki kuruş fazla veririm az ve öz alışveriş yaparım, huzurum kaçmaz hiç olmazsa.

12 yorum:

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

Al benden de o kadar :) Bugün Gratis'e gittim. Amacım sadece The Balm dan merak ettiğim birkaç bir şey almaktı ancak standı görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bomboştu yaaa. İçimden yuh dedim ve ötekilere hiç bakmadan çıktım avm den.

Kelebek Etkisi dedi ki...

çok haklısın canım ya indirim indirim bas bas bağırıyorlar gittinmi alacak bir şey yok

Mor Menekşe dedi ki...

Aynen canım sana katılıyorum.
The Balm'dan alacaklarım vardı ama nasılsa %30 indirim olduğunda alırım en azından ferah ferah alışverişimi yaparım diye düşünüyorum.
Hele 2. ürüne %50 indirim saçmalığın daniskasıydı ben hem gratis'in hemde watsons'un facebook ve twitter hesaplarında şikayetimi dile getirdim.
Bence herkes hem bu stok sorununu hemde 2. ürüne %50 gibi indirim saçmalığına tepkisini dile getirmeli.
Bir gün indirim yapın tüm markalarda %40-%50 yapın stoklarınızı sağlam tutunda hem siz mutlu olun hemde bizler mutlu olalım.

Adsız dedi ki...

Bencede çok saçmaydı kaç gündür indirim olacak diye bekliyordum ama sıfır ya watsons resmen kazıkladı milleti hiçbirşey almadım ordan sadece gratiste the balmdan iki firça ve nude paleti kapabildim oda sondu ya:)

dnz dedi ki...

Sana katılıyorum aynı hikaye sevgililer günü indiriminde de yaşandı.Satış taktiği insanları aptal yerine koymak olmamalı diye düşünüyorum...

witchinpurpleplanet dedi ki...

her indirimde 2 mağaza da aynı şeyi yapıyor..Ben de tepkimi dile getiriyorum bir kaç yerdeçBakalım dinleyen olacak mı.Ben de bir daha indirim beklemeyeceğim.

basak dedi ki...

zaten indirim var diye dusunmemiz sacmaydi cunku bu yollari iyi bilen.alisveris yapan kadinlariz hepimiz..ben sahsim adina the balm serisini bu indirim sacmaligindan sonra deneyecek olanlardanim

... dedi ki...

Bende aynı fikirdeyim,bugün gratisin facebook sayfasına direkt olarak yazdım,cvp bile veremediler,diğer kişilere yazdılar fakat,ben ruj alıp çıktım bi hışımla diğer mağzalardan rahat rahat yaptım alışverişimi :) Bence zaten satıcılar ürünleri saklıyorlar stoklar var yani standa koymuyorlar,indirimin ertesi günü standlar dolar kesin.

BirKadınNelerYapar.Blog

yasmin18 dedi ki...

The balm ürünleri ile ilgili herkes şikayetçi öagaza acılısında bile gidenler bos stantlatla karsışamısmıs bunun magazaya insan cekme taktiği oldugunu düşünüyprum mıhtemelen ürünleri satosa sunmadılar pzt stantlar kesin dolacaktır.

Unknown dedi ki...

Ben sans eseri magza acildiktan 10dk sonra ordaydim. Metrocity Gratis magzasi. The balm yagmalanmis gibiydi gercekten. Hot mama alcaktim ogleden sonra yeni urun gelir dediler. Neyse dedim eve donerken saat 3 gibi tekrar baktim.allik hic gelmedi dediler. Cok satan hicbi urunde stokta yok yalanini soyluyolar baska hicbisey degil.

Yaprak Yasan dedi ki...

Yaşadığının aynısını bende yaşadım.. The Balm almaktı amacım ama gel gör ki bombuştu standlar. Bende akıllandım artık indirim günlerinde asla gitmem..

Adsız dedi ki...

urunlerin olmamasi personelin degil firmanin hatasidir arkadaslar

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)