11 Temmuz 2013 Perşembe

Şartsız hediye | Cyrene % 100 saf ve doğal argan yağı | Cyrene Aloe Vera Cilt bakım toniği

KATILIM SONA ERDİ

İdeal argan yağı arayışına devam ediyoruz .
Ortalık Argan yağından geçilmiyor. Ama biz tercih etmemiz gereken ürünü biliyor muyuz ? Belki direkt olarak bir marka öneremeyiz ama seçeceğimiz argan yağının sertifikalı ve %100 doğal olması gerektiğini söylebiliriz.

Lilakutu' dan çıkan Cyrene  argan yağı tam olarak da böyle bir şey. % 100 saf ve doğal... 
Uygulama ve doğru kullanım da ürünün içeriği kadar önemli tabi ki. Aksi takdirde cildimiz için bir hazine olan argan yağından maksimum fayda sağlamamız mümkün değil.


Lilakutu bu ürünün nemli saça, saçın tutamlar halinde alınarak uygulanmasını tavsiye ediyor. Elimize bir kaç damla argan yağı alıp saç uzunluğu boyunca sürüyoruz. Şişe damlalıklı olduğu için alacağımız miktarı kolayca kontrol edebiliriz. 
Saç diplerine bu ürünü boca etmek hatalı bir davranış, yapmayın :) Tercihen boneyle 30- 60 dk. bekledikten sonra yıkayıp kurutuyoruz. Saçlarımız kaybettiği nemi ve parlaklığı geri kazanıyor. Hem de fönün zararlı etkisinden saçlarımızı korumuş oluyoruz. Asıl güzel olansa tüm bunları saçları ağırlaştırmadan yapması, çünkü yapısı çok hafif.

Saç için haftada 2-3 defa kullanılabileceği gibi yüz, boyun, ellere masajla birlikte gece yatmadan önce de uygulanabilmekte.
Katkı maddesi, esans, paraben, silikon içermiyor ve ECOCERT sertifikalı.
Fiyatı 29 TL, bence oldukça uygun.
..........

Geniş gözeneklerden şikayetçi olanlarsa buraya !!!

Cyrene Aloe Vera' lı yüz bakım toniğine de göz atalım. Bu ürün aloe vera' nın yanısıra vitamin, aminoasit açısından zengin içeriğe sahip.
Ve %100 doğal.
İlk kullanımda bile cildinizdeki ferahlığı ve gözeneklerin nefes aldığını hissedeceksiniz.
Düzenli kullanımda ise cildin elastikiyetini artırmayı ve sıkılaştırmayı vaadediyor.



Yenileyici, anti-aging özellikliği var ve aloe vera sayesinde cildi kurutmadan kaybettiği nemi geri kazandırıyor.

Düzenli kullanımla ben de yanak bölgemdeki genişlemiş gözeneklerden kurtulmayı umuyorum.

Tonik alkol, paraben, esans içermiyor. Fiyatı 19 Tl... Bu kalitede bir ürün için hiç de fazla değil.

......

Eee bu kadar övdük lilakutu' dan çıkan bu iki ürünü. Sizlerle paylaşmasam olmazdı:)
Cyrene' nin  % 100 saf ve doğal argan yağı ile  Aloe Vera Cilt bakım toniği ' ni kendiniz denemek ve yorumlamak isterseniz, sadece blogumun takipçisi olun ve bu yazının altına mail adresinizle beraber yorum bırakın.
Yorumlar 31 Temmuz' a kadar açık olacak.

Sevgili Lilakutu ve Sevil Hanım' a bu güzel deneyim için teşekkürlerimi sunuyorum.

76 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Ben varım :)

asabibakire@hotmail.com

Unknown dedi ki...

bende varım..:)

hayaticindenn@gmail.com

Unknown dedi ki...

Ben de variim :)
Kirmizilaleblog@gmail.com

akmayan göz kalemi dedi ki...

istiyoruuum!
izleyicinim,
akmayangozkalemi@gmail.com

sevgiler :)

herşeyin bişeyi var dedi ki...

blogunun zaten takipçisiyim...
adresim: mrlgrck74@hotmail.com
veya
mrlgrck@gmail.com
bu arada fiyat oldukça iyiymiş..markası orofluoduo olan başka bir argan yağına 80 tl bayıldığımı düşündükçe deli olmak işten değil :(

herşeyin bişeyi var dedi ki...

bu arada şhimuzu canım...bloglovine girmemişsin henüz dikkatimi çekti...hatırlatmak istedim ve seni de beklerim kendi bloguma ;)
http://mrlgrck74.blogspot.com/

OcecikleriminYeri dedi ki...

Ben de varım :)
GFC: Elif Nur
oceciklerim@gmail.com

7tepe dedi ki...

Ben de katılmak isterim.. :))
bloglovinde sevtap şeyda olarak takipçinizim..
ist.fb.07@gmail.com

Tuğçe'nin Kaleminden dedi ki...

Bende denemek istiyorum! :)
tqc.dmr92@gmail.com

sihirlimavi dedi ki...

Gözenek deyince akan sular duruyor bende.
Hemen denemek istyerim.

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

Zeytinli dedi ki...

bende varım bende saçım yok ama cildim için ideal :
www.Kiriksemsiye.blogspot.com

esrahanedan@gmail.com

Unknown dedi ki...

elf_ahmt@hotmail.com sevgiler

Unknown dedi ki...

bende varım:))
lattekuki@hotmail.com

Unknown dedi ki...

TAKİPTEYİM BUNU ÇOOOOOOOK İSTİYORUM ZATEN SİVİLCELİ BİR YÜZÜM VAR O YÜZDEN DENEMEYİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK İSTİYORUM.
n_nurdanakkus@gmail.com


Adsız dedi ki...

toniği istiyorum :)
takipteyim sena inanır olarak takipteyim
sncnnnr@hotmail.com

dnz dedi ki...

Harika hedyeler ;)
Argan yağını deneyip sonuçlarını paylaşmayı çok isterim

denizbulut01@gmail.com

kendinin ruh doktoru dedi ki...

izleyicinim.
kendininruhdoktoru@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
yar bna bir eğlence adıyla takipteyim.
elbette denemek istiyorum :)
meryemtvsnc@gmail.com

cangz dedi ki...

Takipçiyim.Argan yağını denemeyi çok istiyordum şansımı denemek isterim.
emnklc@gmail.com

loverK dedi ki...

izleyicinizim :)
htcsk@hotmail.com

Gülsen Doğan dedi ki...

Talibim ve takipteyim seni
smmgulsen@gmail.com

Kozmetik Masalı dedi ki...

ben de katıldım bakalım :)
Melis.
kisiselbakimdunyasi@gmail.com

Unknown dedi ki...

takipçin we izleyicinim :) büyük gözenekler hep sorun :\
nagi2387@hotmail.com
sewgiler^^

Unknown dedi ki...

https://www.facebook.com/deniz.gunerkarabas/posts/549116585148242 https://twitter.com/denizgunerkrbs/status/355300962975490048 deniz güner karabaş denizguner77@hotmail.com

Unknown dedi ki...

bende katıldım :)
yasemin@avva.com.tr

pervin dedi ki...

izleyicinizim-pervin
bende katılıyorum.
peren80@yahoo.com

sineminbahari dedi ki...

merhaba izleyicinizim(sineminbahari)
SinemBadioglu
sinembadioglu1@hotmail.com

Yasemin Canbazoğlu dedi ki...

merhaba, izleyicinzm :)
ysmncnbz1903@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba bloğunu izliyorum.
gfc:şenay gazoz
senaygazoz@gmail.com
Şenay Gazoz
Sevgiler

Shewgy dedi ki...

artık doğru argan yağımı bulmak istiyorum :D
sevgilerimle..
shewgy@gmail.com

Unknown dedi ki...

bütün sartlar tamamdır nur içten yasemin_nur35_@hotmail.com https://twitter.com/cheryll27 https://www.facebook.com/izmir.nurr

Unknown dedi ki...

Merhaba bloğunu izliyorum.
Gfc:saliha temiz
çeklişi duyurdum
https://plus.google.com/103928266736196837644/posts/foGh8zjbwNT
http://salihatemiz.blogspot.com/2013/07/shimizu-sartsz-hediye-cyrene-100-saf-ve.html
saliha temiz
salihatemiz@hotmail.com
sevgiler :)

bulkabulka20 dedi ki...

denemeyi çok istiyoorummmmm.boluğunun izleyicisiyim bulkabulka ismiyle.iceun20@gmail.com mail adresim.

Grimsi dedi ki...

Hadi bakalım şansımı deneyeyim dedim bi' :)
grimsimavi@gmail.com
Takipcinizim :))

prhn dedi ki...

bloğunuzu takip ediyorum
prhnnc@hotmail.com

Unknown dedi ki...

izleyicinizim.
eince@hotmail.fr

azize dedi ki...

azize adıyla takip ediyorum.
şanslı olmak dileğiyle
a2i2ern@gmail.com

Pelin Demiral dedi ki...

merhaba izleyicinim
sonsuz1734@hotmail.com

Unknown dedi ki...

çok güzel bir hediye,Mihriban ismiyle takipçinizim,mkakc@yahoo.com

Unknown dedi ki...

Selam Nurten Yıldırım adıyla izleyicinim
serena18@mynet.com
Sevgiler

Pınar M. dedi ki...

Merhaba

Bende varım: Kalite mn adı ile izliyorum

Sevgiler :)
Pınar M.
pinarlamoda@hotmail.com

Kermit Alemlerde dedi ki...

Argan söz konusu olunca ben de varım ki :)
edadiyorki@gmail.com

smyrnian dedi ki...

selamlar
ssmyrnian@gmail.com

sevgiler

Unknown dedi ki...

Bende denemek istiyorum! izleyicinizim. kampanyayı facebook & twitterda duyurdum. https://twitter.com/O_N_R_I_N_C_I_ https://www.facebook.com/onur.inci.12/posts/638372172849424 sendencocugumolsun_21@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba

izleyicinizim
ben de katılıp şansımı denemek isterim

sevgiler
seherr953@gmail.com
seher onart

Unknown dedi ki...

mrb bloğunuzun izleyıcısı oldum kampanyayı duyurdum https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=608718769161945&id=100000714827512 havva azra Öztürk
Havva_020@windowslive.com

Unknown dedi ki...

selam
ben de ben de :)
meral unal
meralumeral@gmail.com
sevgiler..

Unknown dedi ki...

merhaba, izleyicinim.
cileklisut_200@hotmail.com

Özlem dedi ki...

çekilişe katılmak istiyorum
izleyicinim gfc: ozlem_el
ozlemelmacigil@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba izleyicinim bende katılıyorum
zeynepkb_@hotmail.com

tuba dedi ki...

bende denemek istiyorum takip ediyorum
eylul.ayy@gmail.com

Unknown dedi ki...

umarım kazanırım..
alice-.-@live.com
kübra alice

gülce.seha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gülce.seha dedi ki...

bende takip ediyorum . ürünler çok güzel deneyip herkese önermek istiyorum.
guneri19@hotmail.com

kirpikkiz dedi ki...

merhaba izleyicinizim:)

gfc: kirpik kiz

aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

Merve Çelik dedi ki...

İzleyiicinim Merve Çelik olarak .
İstiyorum! ::):)

mrvcelikk@gmail.com

Tuva Makyaj dedi ki...

Tuva Makyaj adıyla izliyorum.
atuva9@hotmail.com
Son zamanlarda çok övülüyor argan yağı ben de denemek isterim :)

Unknown dedi ki...

Merhaba izleyicinizim: sengulsevda
sengulsevda@gmail.com

7tepe dedi ki...

yazmayı unutmuşum :))
blogta 7tepe olarak izleyicinizim

Unknown dedi ki...

Gül ça adıyla izliyorum bloglovinden :)
fatmatalay1@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba takipçinim bende şansımı denemek istiyorum:)
Ayşe Demirel
ayse-gul_089@hotmail.com
sevgiler:))

edasen dedi ki...

Merhaba,
Takipçinim
GFC:eda

eda.sen1@hotmail.com
Eda Şen

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba, oturan boğa adıyla takipçinim.
e-mail: cileklisut_200@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba, ürünü demek isterim dijitalprenses1c@gmail.com * birce turan :))

bakımlı anne dedi ki...

selam
izleyicin oldum
bakimlianne@gmail.com

dilek onn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhabaa, izleyicinizim. blsgzbtn@outlook.com. sevgiler^^

Unknown dedi ki...

süper bir hediye
cigdemoruc80@hotmail.com
sevgiler...

nilgün dedi ki...

merhaba çok güzel bir hediye zaten izleyicindim şansımı denemek istedim
nil.funda@hotmail.com

şengül yalçın dedi ki...

SLM BUNE GÜZEL Bİ YARIŞMA ŞARTSIZ BEN YİNEDE KAMPANYAYI DUYURDUM İZLEYİCİNİM https://www.facebook.com/profile.php?id=100002570695980 ŞENGÜL YALÇIN/sengul.yalcin@hotmail.com

Tuba Önde dedi ki...

ben de denemek isterim tabi ki, bol şans herkese
https://www.facebook.com/tubaonde/posts/504206866323351
tondeumut@hotmail.com
Tuba Önde

kampanyafy dedi ki...

gözenek sorununa çözüm bulamayan biri olarak 2. ürün için çekilişe bende katılmak isterim.
kampanyafy@hotmail.com

Unknown dedi ki...

ben de istiyorum:)
mrs_mystery92@hotmail.com

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

izleyicinizim. ben de denemek istiyorum :)

selda akçay
sosyetepazarim@gmail.com

bilgee dedi ki...

izleyincindim ztn bende varım tabiki uzun bi aradan sonra (evlendimde=))

inş. kısmetimde vardır çıkar..
bilgehan baş
hat-bil@hotmail.com

LerzanKaradan.com dedi ki...

bende varım denemek isterim

lerzankayramirza@gmail.com

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)