1 Mart 2013 Cuma

Clinique All About Eyes Serum ve Çekiliş sonucu

İtiraf ediyorum en çok üşendiğim konulardan bir tanesi göz çevresi bakımıdır. 
Gece yatmadan önce sürülmek için bekleyen kremler üşengeçlikle es geçilir, uykunun tatlı cazibesine kapılıp, yatağa geçilir, bir güzel uyunur.

Sabaha da şiş gözlerle ve giderek daha çok morlukla uyanılır. Sonra daha çok makyaj, daha çok morluk...Kaçınılmaz sondur bu.



Bana göz altı bakımını sevdiren tek ürün budur a dostlar! Meğer göz altlarına pıt pıt krem sürmeye üşenen ellerim, bu bilyeli minik ucu bekler dururmuş!



Resimde gördüğünüz set içinden çıkan küçük boyu. Ama nerdeyse 1 yıl olacak bitiremedim, o kadar bereketli bir ürün.
Hem makyajdan önce, hem yatarken  göz pınarından dışarıya doğru masaj yaparak uyguluyorum.

Güzel nemlendiriyor.
Göz altına uyguladığınız makyaj daha hoş duruyor.
Uygulaması zevkli.
Göz altındaki morluk ve şişliklerim azaldı.
Göz çevremin eskiye nazaran daha aydınlık olduğunu söyleyebilirim.
Kafein, antioksidan ve botanik özler içeriyor.
Cildim çok hassastır.Bir çok göz altı kremini sürdüğüm zaman bir yanma hissi olur bende. Formülü çok hafif; yanma kızarıklık gibi şeyler hiç olmadı.
Set halinde alındığı zaman fiyata oldukça hesaplıya geliyor.
Kolay kolay bitmiyor.
Henüz kırışıklığım yok. O konuda yorum yapamıyacağım.


Hazırladığım buz küpleri ve  All About Eyes Serum ile mutlu mesut yaşayıp gidiyoruz biz. Sizlere de tavsiye ederim şiddetle. 
<3

Bu arada şurdaki Acnecinamide çekilişinden hediye kazanan kişi hazel bağcı oldu.


Kendisine mail atıyorum.
İyi günlerde kullansın.
Sivilceler bizden uzak olsun.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de almıştım bu üründen bir kaç kez kullanabildim. madem bu kadar memnun kaldım düzenli uygulayayım ben de :)

chfashiontrend dedi ki...

çok faydalı oldu bu post benim için...
sevgiler

bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Göz altı çok hassa. Bu tavsiyelerden sonra deneyeceğim. Teşekkürler...

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)