6 Mart 2013 Çarşamba

Live Clean Argan yağlı şampuan

Argan yağı furyasına kapıldıysanız bu şampuanı  muhakkak biliyorsunuzdur. 
Live Clean' in argan yağı içeren bu şampuanı;

*argan yağı içermesi,
*SLS/paraben içermemesi,
*bitkisel içerikli olması gibi bir çok avantaja sahip.



Benim asıl problemim saç dökülmesi ve saçlarımın giderek gücünü kaybetmesi. Dermatologum direkt olarak dökülme karşıtı ürünlerin saç kuruluğuna neden olabileceğinden bahsetmişti. Ben de nemimi kaybeden ve dökülen saçlarım için argan yağı içeren ve bitkisel içerikli bu şampuana umut bağlamıştım. Ne yazık ki  cansızlaşan saçlarıma yeterli nemi sağlayamadı ve dökülmeye engel olamadı. 
Sadece saç kremine çok ihtiyaç bırakmayan bir yumuşaklık sağladığından bahsedebilirim.
Sorun benim saçlarımda mı hayatımın şampuanına henüz rastlayamadım mı bilemiyorum. 10876238. şampuan denemem de başarısızlıkla sonuçlandı.



*Saç dökülmesi sorununuz yoksa,
*Kuruluk probleminiz yoksa, saçlarınız ince telli değilse,
*Bitkisel içerikli, sülfat içermeyen hoş kokulu bir şampuan arıyorsanız Live Clean' in argan yağı içeren bu ürününü tercih edebilirsiniz.
Bunun haricinde ekstra bakıma ve tedaviye ihtiyaç duyuyorsanız başka alternatiflere göz atın.

(Şampuan Watsons' larda satılıyor, 25- 30 TL civarında bir fiyatı var.)

Sizin saç bakımında favori ürünleriniz neler, paylaşın hadi?




6 yorum:

Unknown dedi ki...

Guzel bir sampuan ama icinde sls icermemesine ragmen cok fazla kopuruyor. Bu cok hoauma gitti diyemem. :/

Adsız dedi ki...

bende iyi olduğunu düşünerek 2 şişe bitirdim ama sonuç sadece rengini korudu sağolsun yinede iyidir deyip 3. şişeyi almaya gittim satış elemanı arkadaş size hiç uygun değil deyip Nude yi tavsiye etti hacimlendirici serisini ve asla krem kullanmayın dedi denedim cidden haklıymış. Nude yi deneyin derim

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Bende Nude kullandım ancak zaten röfleli olan saçlarımda aşırı kuruluk yaptı. Sonra nude saç kremi ile kullanmam söylendi ve bu da diplerde aşırı yağlanmaya sebep oldu. Dolayısı ile bırakmak durumunda kaldım. Şimdilik elidora devam. Elidor şampuanımın içerisine çam terebentin yağı ekledim. O şekilde kullanıyorum

Unknown dedi ki...

tek başına kullanımda yetersiz, krem istiyor,ama saçları dolgun yapıyor

hayalpektas dedi ki...

Ben sana Yves Rocher'in şampuanlarını denemeni oneririm bir de. Ben de yeni tanıştım bu markayla. Çoğu ürününü aldım, deneyip ileriki günlerde bloğumda yorumlayacağım. Kesinlikle diğer şampuanlardan farklı. Fakat gene saç kremiyle kullanmak gerek diğer türlü saç uçları biraz cansızlaşıyor. En azından benim saçlarımda oyle oldu çünkü saçlarımda balyaj var.

Unknown dedi ki...


*Saç dökülmesi sorununuz yoksa,
*Kuruluk probleminiz yoksa, saçlarınız ince telli değilse,
*Bitkisel içerikli, sülfat içermeyen hoş kokulu bir şampuan arıyorsanız Live Clean' in argan yağı içeren bu ürününü tercih edebilirsiniz.
Bunun haricinde ekstra bakıma ve tedaviye ihtiyaç duyuyorsanız başka alternatiflere göz atın.

NEDEN SAÇ DÖKÜLMESİNE Mİ SEBEBİYET VERİYOR SAÇ DÖKÜLMESİ OLAN NEDEN KULLANMASIN BENDE YENİ ALDIM DÖKÜLME VAR DİYE BİTKİSEL OLMASI FAYDA SAĞLAR DİE

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)