17 Mart 2013 Pazar

Dermoeczanem.com alışverişim

Karşınızda yeni keşfim Dermoeczanem.com !
Bir çok dermokozmetik ürününü indirimli olarak alabileceğiniz bir site. Aslında kendileri 18 yıllık tecrübeli bir firma ve sitelerinden gördüğüm kadarıyla Zonguldak' ta kocaman bir eczaneleri var.
Müşteri hizmetleri mükemmel ilgili bizzat telefonla ilgileniyorlar ve kargonuz çabucak elinizde oluyor.
Eczacılardan ve uzmanlardan direkt olarak bilgi alabiliyorsunuz.
Daha ne olsun :)

İşte benim alışverişim.






DDF Sensitive Skin Yüz temizleme jeli: Akne tedavisi nedeniyle cildim çok hassas şu sıralar. 
DDF ' nin bu jeli bana çok iyi gelecek diye düşünüyorum.
Ayrıca DDF ürünleri hem indirimli, hem de 3 al 2 öde kampanyası var .


Jane Iredale Mineral Pudra: Mineral makyajın fiyatını hakeden nadir ürünlerinden. İyi bir nemlendirici sürüp fondöten uygulamadan kullanıyorum, kapatılığı çok güzel.
İçinde düşük faktörlü olsa da güneş koruması var.
Ağırlık yapmadan eşitlenmiş bir görüntü sağlıyor.
Akneli ve yağlı bir ciltlerin  rahatlıkla kullabileceği bir pudra.

Nuxe body deodorant roll-on: Paraben ve zararlı içeriği olmayan 24 saat etkili roll-on. Kullanmaya kıyamayacaklarımdan.

Nuxe reve de miel el kremi: Bitkisel içerikli, paraben içermeyen yumuşatıcı ve onarıcı el kremi. Bu kış epey yorulan ellerime iyi gelecek.

Nuxe ürünlerinin de % 20 indirimli olduğunu hatırlatmak isterim.



Caudalie Saç- Vücut bakım yağı: Bu yağ çabucak emiliyor ve geride harika bir koku kalıyor. Kuru cildiniz ve saçlarınız için kullanabilirsiniz. %98 doğal ve bitki yağlarından oluşuyor.

Ve Dermalogica testerları.



Siz de Dermoeczanem.com' a bir göz atın derim. 
İhtiyaçlarınızın bir çoğunu uygun fiyatlarla bulacağınızdan eminim. 

Özenli hizmetleri için Dermoeczanem.com' a teşekkürler.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

bende zonguldaktayım neredeymiş ki acep

Shimizu Zen dedi ki...

Sitelerınde iletişim bilgileri var canım.

Aquaris Blog dedi ki...

dermologıca tester ıstıyorum ben de
ınanamadım ya
cok ıyı
cok az yer verıyo belırlı markaların testerlarını ıslerını ıyı yapıyolar demek kı

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de dermalogica testerlarla ilk kez karşılaşıyorum, alışverişin en sevdiğim yanlarından biri de bu oldu :)

Adsız dedi ki...

DDF ve nuxe ürünlerınden hiç kullanmadım daha önce. yorumları beklıyorum

Unknown dedi ki...

dermatologica testerları ne güzel olmuş alışveriş yapasım geldi benim de :)güle güle kullan :)

ilke Çevik dedi ki...

Dermalogica testerı mı! gözleriem inanamadım. Bir daha ki alışverişim için büyük bir sebep!

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler canımcım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ne kadar kıymetli olduğunu farkedip göndermeyi bırakmaslar umarım :)

beyondparadise dedi ki...

anatema bu değildi diyeceksinde :) bende dermologica testerlerine takıldım :) her alışverişte gönderiyorlarmı yoksa sana özel bişimiydi?

Shimizu Zen dedi ki...

Bana özel olduğunu düşünmüyorum. İstediğin testerı belirtirsen ellerinde varsa yollarlar bence cnm.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)