2 Mart 2013 Cumartesi

Bourjois Healty Mix Fondöten

Fondöten benim için makyajın en kritik noktasıdır. Çünkü bembeyaz bir cildim ve bu cilt üzerinde ay gibi parlayan sivilce izlerim ve  küçük küçük çillerim var.

Bu yüzden istediğim kadar harika göz makyajı yapayım ya da harika bir allık süreyim, cildimdeki bu renk düzensizlikleri eşitlenmedikçe makyajım bir şeye benzemez.

Roaccutane sayesinde sivilce izleri hızlı bir şekilde iyileşmeye başlasa da ben onlarca ürün deneyerek keşfettiğim bir kaç fondötenden vazgeçemiyorum. Onlardan birisi Bourjois Healty Mix Fondöten.





Ürünün 51 ve 52 olmak üzere iki tonu var. Açık tenlilere 51 olanı gayet güzel uyum sağlıyor. Buğday tenliyseniz de 51' in cildinize hoş bir aydınlık vereceğini düşünüyorum.

İçinde meyve özleri, antioksidan bileşimler varmış, cildin nefes almasını sağlıyormuş muş... Ben gözümle görmediğim şeye inanmam arkadaş :) Evet fondöten sürerken buram buram meyve kokuyor. Ama beni ilgilendiren tarafı cildimi kadifemsi, pürüzsüz ve homojen hale getirmesi. 




Kapatıcılığı çok muhteşem olmamasına rağmen, sanki fondötenin üzerinden bir kat pudra geçilmiş gibi mat ve sağlıklı bir görünüme sahip oluyorum anında. (En azından benim cildime bu şekilde gösterdi etkisini)

Ekstra kapatıcılık istediğim zamanlarda ise aynı Bourjois Healty Mix Concealer' i uyguluyorum ve istediğim görüntüye ulaşmış oluyorum. 

Üzerinde yazdığı gibi 16 saat ciltte kaldığını iddia edemeyeceğim. Akşam saatlerinde bile taş gibi bir cildim olsun istiyorsanız tazelemeniz gerekebilir. Doğrusu ben sabahtan kalma halinden de gayet memnunum.

Fiyatı 50 TL civarında. Sanırım bu ürünün Türkiye' deki stokları giderek azalıyor. Ben en son hepsiburada.com ' dan aldım. 
Baktığım bir çok sitede stoklarda yok olarak gözüküyor. 

Kısacası:

*Mat bitişli,
*Nemlendirici özelliği yüksek olan,
*Yüzünüzde fondöten yokmuş gibi duran,
*Cildinize taze bir görünüm kazandıran,
*Pompalı şişeye sahip,
*Yağsız bir fondöten arıyorsanız bu ürünü seveceksiniz.

Deneyin haklı olduğumu göreceksiniz.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

stoklarda tukenme durumu soz konusu degil sevgili myshimizu:) ben bugun eskisehir boynerde uzun suredir bulamadigim healty mixi ararken bir satis danismanina neden uzun suredir stoklarda bulunmadigini sordum ve urun iceriginin dogal olmasi sebebiyle plastik bir ambalaji yakistiramadiklarini, firmanin ambalaji cam ile degistirerek tekrar piyasaya surecegini soyledi:) sevgiler

Shimizu Zen dedi ki...

Bilgilendirdiğin için teşekkürler:) sevgıler:)

wishingbeauty blog dedi ki...

istanbulda uzun zamandır 52 numara yok.watsonslarda sadece koyu renkler kalmış.şubat ayında 53 numarayı güç bela bulabilmiştim.ürünün yenileneceğini bende duydum hadi inşallah diyorum... geldiğinde 52'yide denemek istiyorum.çok güzel yapısı, kokusu olan bir fondöten.

bloğunu takipteyim, bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)