9 Mart 2013 Cumartesi

Onlineeczanem. com alışverişim

Denenecek o kadar çok ürün var ki...
Çoğu zaman kendime yenik düşüp aldığım ürünler bitmeden yenilerini sipariş ediyorum.
Dolasıyıyla evde yığınla ürün var kullanılmayı bekleyen.
Bu da onlineeczanem. com' dan yaptığım alışveriş.

Bloglarda olumsuz yorumlara rastlamıştım ama benim oldukça memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Müşteri hizmetleri siparişimle yakından ilgilendi ve hızlı bir şekilde kargom elimde oldu.

Ürünlerin hepsi tek tek paketlenmişti.(Paketsiz gözükenleri ben merakımdan açtım hemen :)

Üstelik sitede avantajlı bir çok ürün var,  indirimli fiyatları kaçırmayın derim.


Bioderma Sensibio H2O
Bioderma photoderm max güneş kremi
Avene Dexerly nemlendirici kremler
Dermozinc saç dökülmesini önleyici losyon
Vichy termal makyaj temizleme losyonları
Rexona Deo
Ürün numuneleri


Ürün yorumları yakında.

Yorum yazmasanız da orda olduğunuzu biliyorum eyy hayırsız takipçilerim.
:)

5 yorum:

Kermit Alemlerde dedi ki...

:)) Güle güle kullan ben hayırlı takipçi olmak istedim bu tatlı sitemi görünce:)ürün yorumlarını merakla bekliyorum..

Shimizu Zen dedi ki...

Sen zaten yorumunu esirgemeyen hayırlı takipçilerden sayılırsın Kermitcim :) Teşekkür :)

Yelda dedi ki...

Güle güle kullan hepsini dermozinc'i merak ettim şimdi:)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan hayırlı takipçilerden olayım ben de canım
bana da az yorum geliyor okunma sayısı cok ama pek yorumlamaya vakit bulamıyorum sanırım karşılıklı yoruma dönüşmüş iş sen bana ben sana gibi :))

Shiva dedi ki...

ben de ben de hayırlı takipçi olmak istiyorum =))) çok güzeller güle güle kullan.. ben saç dökülmesini önleyici losyonu çok merak ettim bir etkisini görürsen mutlaka haberdar et bizleri=)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)