24 Mart 2013 Pazar

Dekorasyonda suluboya modası | Bluebellgray

Bu yazı sadece bu blogda !

Bluebellgray' ı sizlerle paylaşan ilk Türk Blogger olmanın gururunu yaşıyorum. (Benden önce keşfeden varsa bu cümleyi düzeltsin, en azından ben google aramalarımda bulamadım)

Çeyiz alışverişi nedeniyle gözüm dönmüş durumda, ülke sınırlarını aştım ve aradığımı Bluebellgray' da buldum. Bu tasarımlar resmen rüyama giriyor artık, ama ne yazık ki Türkiye' ye gönderimleri yok .
Ve bunlar gibi harikulade şeylerin varlığını öğrendikten sonra hiç bir şeyi beğenmez oldum, ya bunlara sahip olacağım, ya da evim yastıksız, perdesiz olacak. 

Bluebellgray' da tasarımlar suluboya desenlerinden esinlenerek el boyamasıyla yapılıyor. Bu yüzden fiyatları tavan yapmış. Değer mi? Bence değer. Tek bir yastığa sahip olabilmek için bir hafta fazla mesai yapmaya razıyım.

Şu düşkün halimi anlayıp, yurtdışında yaşayan, bu güzelliklere ulaşıp bana ulaştırabilecek birileri varsa lütfen yazsın bana.

Sizce de muhteşem değiller mi?



















11 yorum:

Unknown dedi ki...

ayy içim gitti perdelere özellikle

Unknown dedi ki...

çok güzeller ya =)
içim gitti içim =)

wishingbeauty blog dedi ki...

ne kadar güzeller...
gerçektende tamamen el işçiliğiyle mi yapılıyor? hobi olarak suluboya resim yapıyorum,materyal olarak kağıt yerine kumaş denesem mi acaba diye geçiyor aklımdan:)

Unknown dedi ki...

Kırlentler gerçekten çok güzel görünüyor. Belki bizden birileri de tasarlar bunları :)

Shimizu Zen dedi ki...

Yalnız olmamama sevındım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de aynen oyle oluyorum baktıkça.

Shimizu Zen dedi ki...

Belkı olur, denemelısın :)

Shimizu Zen dedi ki...

Keşke yapan olsa da alsak bız de:)

beyondparadise dedi ki...

Kırlentler gerçekten çok güzel okurken içim açıldı buram buram bahar kokuyor :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Bluebellgray nevresimlerini ve daha fazlasını VALERON MAĞAZASI'nda bulabilirsiniz.

http://www.valeron.com.tr/satis-noktalari/valeron-nisantasi/

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)