10 Nisan 2013 Çarşamba

Roaccutane tedavim, cildimdeki değişiklikler ve cilt bakımım

SİVİLCELER NASIL GEÇER?


Roaccutane tedavime başlayalı 2,5 ay oldu. İlk ve 2. ay sonundaki yaşadığım zorluklardan ve cilt bakım rutinimden bahsetmek istiyorum.

Aknelerle lise yıllarından beri uğraşıyorum. Kullandığım hiç bir krem, antibiyotik işe yaramayınca Roaccutane kullanmaktan başka çarem kalmamıştı. O yüzden tedavi süresince yaşayacağım her türlü sorunu göze almıştım zaten.

Ve kendimi öyle bir gaza getirdim ki, ilk hafta bu motivasyonla hiç bir yan etki yaşamadım. İtiraf ediyorum her gün aynaya bakıp "cildim çok güzel olacak, bunun için her türlü zorluğa değer" diye telkinlerde bulunuyordum:))




Günlük 30 mg ile başladım(Şurda anlatmıştım). 2. haftanın sonunda cildimde rahatsız etmeyecek düzeyde soyulmalar ve dudağımda kuruluk başladı. Cildime iyi gelecek ürünleri hem bildiğim hem önceden çok iyi araştırdığım için bu soyulmalar beni pek rahatsız etmedi.

1. ayın sonunda;
*Yüzümde çok az siyah nokta kaldı. (Önceden burnumda geçmek bilmeyen siyah noktalar vardı)
*Yüzüm kesinlikle daha berrak gözüküyordu.
*3-5 tane sivilce ancak çıktı. Zaten ilaç kullanmadığım zamanlarda da bu kadar çıkıyordu.
*Korktuğum gibi ani sivilce patlamaları yaşamadım.

2.ayın sonunda;
*Hiç siyah noktam kalmadı.
*Beni rahatsız edecek bir kaç yeni sivilce  çıktı.
*Göz kuruluğu beni çok zorladı, steril deniz suyu kullanarak başetmeye çalışıyorum bu sorunla.
*Yüzümde hafif kızarıklıklar oluştu, yine de pudrayla çok berrak duruyor.
*Çözüm bulamadığım tek konu dudak kuruluğu. Her türlü kremi denememe rağmen dudaklarımın çatlamasına ve kanamasına engel olamadım .
*Özellikle sabah uyandığımda ve akşam eve geldiğimde halsizlik ve eklem ağrıları hissettim.

3.aya başlarken;
*Cildim belirgin şekilde düzeldi,  hiç yeni sivilcem çıkmadı. Doktorum bile 2. ayımda olmama şaşırıyor, cilt bakım ürünlerimi düzenli kullanmama ve motivasyonuma bağladı bu durumu (tütü tü:)).
*Yanaklarım ve alnım hafif kızarık ve tatlı tatlı soyuluyor . Ama bu soyulmayı sadece ben anlayabiliyorum. Pudra/fondötenle kamufle edebiliyorum.
*Göz kuruluğu ve şişlik beni çok zorluyor.
*Dudaklarım nispeten daha iyi durumda.
*Halsizlik ve yorgunluk devam ediyor.
*Ve herşeye rağmen ben halimden çok mutluyum :)

CİLT BAKIM RUTİNİME GELİNCE;





Yüz yıkama jelleri
Bioderma Sensibio H20
Avene Cleanance Jel
DDF Sensitive Skin yüz yıkama jeli



Nemlendiriciler
Bioderma Sensibio DS
Bioderma Sebium AKN
Bioderma Sebium Hydra



Yatmadan önce cildimin yatışması, kızarıklıkların ve izlerin hafiflemesi için Avene Cicalfate krem



Kuruyan ellerim için mucize gibi bir nemlendirici Pierre Fabre Dexeryl Krem. Başka hiç bir şey bunun kadar iyi gelmedi.



Fondöten ve pudralar
MAC Studio Fix Pudra
Bourjois Healty Mix Fondöten
 Bourjois Healty Mix Concealer
Clinique anti blemish solutions fondöten



Güneş Kremlerim


Blistex Medplus dudak koruyucu
Hametan krem
Essence lipbalmlar


Devamlı elimin altında olan bir ürün.Avene termal su...
Cildimin ferahlaması, kuruluk ve kızarıklıklar için.


Kuruyan vücudum için nemlendirici yağlar
Raen Herbal Body bitkisel yağ


Saydığım cilt bakım ürünleri sadece bu ilacı kullananlar için değil, tüm yağlı, karma, akneye yatkın cildi olanlar için uygundur. Kullandığım tüm ürünler dermatologum tarafından da onaylanmıştır.


Tedavim son gaz devam ediyor. Özetle; Korktuğum gibi ani sivilce patlamaları yaşamadım, bir kaç tanesi dışında büyük sivilcem çıkmadı diyebilirim.Psikolojik anlamda kötü bir değişim yaşamadım, hayat doluyum :)
Zorlandığım noktalar; göz kuruluğu,şişlik, halsizlik ve eklem ağrıları.Ama tedavinin yarısına gelmeden cildimdeki bu değişim tüm zorluklara dayanma gücü veriyor ve keşke yıllar önce başlasaydım diyorum.

Doktorumun dediği gibi; düzenli cilt bakımı ve yüksek motivasyon sayesinde cildimin güzelleşmesini seyrediyorum.
Mermer gibi bir cilt için geri sayımdayım yani :)


Not: Bu yazı benim deneyimlerimi içermektedir. Elbetteki herkes tedavi süresince aynı değişimleri yaşamaz, olumsuz durumlar beni bağlamaz :)

sevgiler :)

BU ÜRÜNLERİ ONLİNE OLARAK ALMAK İÇİN TIK TIK!

ROACCUTANE VE SAÇ DÖKÜLMESİ KONULU YAZI İÇİN TIKLAYIN!


HASSAS CİLTLER İÇİN YÜZ YIKAMA JELİ TAVSİYESİ

66 yorum:

Belleeamie dedi ki...

Mutlu olduguna cok sevindim canim benimde akneye meyilli bir cildim var malesef. Yuzunu maden suyu ile toniklemeni tavsiye ederim. Ben sivilcelerimi bu sayede onluyorum. Yuzunu iyice temizlemeye devam et :)
Sevgiler

ayamaya dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş, kullanacaklar için motive edici nitelikte, senin de iyi olman mutluluk verici
Tedavi sonrasına kadar seni aylardır görmeyenler sen olduğuna inanamayacaklar desene :))

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler tatlım güzel önerilerin için. Maden suyu da hep aklımda ama bir türlü elim gitmiyor :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ne güzel bi yorum bu, sen de çok mutlu ettin beni tatlı sözlerinle :)

Jsjs kdksks dedi ki...

Merhaba canım,
ben de blogumda yazmıştım roaccutane tedavimi bir kaç şey söyleyeyim dedim, göz kuruluğu için ben refresh kullanıyordum ve cebimde taşıyordum günde ihtiyacım oldukça sıkıyordum gözüme ve çok iyi geliyordu sen de kullanabilirsin, bir de bu tedaviyi olurken bioderma sebium ve avene cleanance jel nasıl kullanıyorsun hayret ettim doğrusu, ben hiç bir şey sürmüyorum hassas ve kuru ciltler için olan makyaj temizleyici köpük dışında bir de dudakların için önemlisi hamedan krem değil merhem olanı ben onu küçük şeylere doldurup yanımda taşıyıp da sürüyordum gece yatarken boca ediyordum resmen sendeki krem olanı çok etkili değil bir de blistex mavi olan var mediplus sanırım o da çok işe yarıyor ama tam yanda taşımalık olan nivea maviler var ya çok yoğun olanlar onlardan 45 dakikada bir sürmek işe yarıyor en azından rahat rahat ders anlatabiliyordum, umarım faydalı olmuşumdur, kullandığım ürünleri ben de yazmıştım istersen bir göz atarsın =)

Unknown dedi ki...

göz kuruluğu için günde 4 defa göz damlası şarttt... eklem ağrıları için yapabilcek bir şey yok ilacı bıraktıktan 1 ay sonra kendine geliyor. ben 2 ay önce bitirdim tedavimi :) dudak kuruluğunun önüne hametandan başka bir şeyle geçemezsin 7/24 sürmen lazım :) umarımmm sağlıklı bir şekilde atlatırsın sende bu dönemi :)

Unknown dedi ki...

hediye çekilişime kayılırsan ve duyurursan taze bir blogger olarak beni çok mutlu edersin:)
http://myworldinthebooks.blogspot.com/2013/04/ilk-cekilisim.html

Adsız dedi ki...

merhaba :) cnm cok guzel anlatmıssın tesekkurler.gecmiş olsun insalah daha da guzel olur cildin.ben birsey sormak istiyorum 5 gundur kullanmaya basladım bende rouccutanı fakat yuzum hafif şişti.burnumda şişmişti ama burnumdaki şişkinlik gect.bi de yuzum hafif kırmızı herhalde yuzumun şişmesinden oldu diyorum kendi kendme...aslında benim en onemli sorunum uyku bozuklugu.doktor sabah 10 akşam 20 iç demişti ama ben saat 5 te 6da uyudugum icin anca 1de falan uyanabiliyorum.zamanında içmezsem ne olur??? sabah ilacımı saat 1 de falan içsem olmaz mı?

Shimizu Zen dedi ki...

Geçmiş olsun sana da.
Yüzünün şişmesi ödem gibi birşey olabilir, benim de göz altlarım çok şiş oluyor.
Beslenmene çok dikkat etmeni, 3 litreye yakın su içmenı öneririm. Kızartmadan, yağdan mümkün oldugunca uzak dur. Zaten ilaç nedeniyle karaciğerimiz oldukça yoruluyor bu şekilde tolere etmek lazım.

Saati saatine ilacı içmen şart değil zaten, benim doktorum ilaçları bir kaç saat arayla ya da aynı anda alabilirsin dedi. Önemli olan gün içinde 2 tane almak. Yani bir gün içmeyip diğer gün 4 tane içme. Her gün saatleri farklı olsa da 2 ilaç al canım.

Başka soruların olursa burdayım hep :)

Shimizu Zen dedi ki...

Dudak kuruluğu için hametan merheme başladım ben de, daha iyi durumdayım şimdi. Tşekkürler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Avene' i tedavi başında kullanıyordum, artık ağır geliyor.
Onun yerine DDf ve bioderma nın hassas ciltler için olan jelini kullanıyorum, gayet güzeller ve kurutmuyor. Makyaj yaptığım için illaki temızleyıcı şart bana.

Ben de hametan merheme başladım zaten, blistexı büyük umutlarla almıştım ama pek yararı olmadı.
Geçmiş olsun ikimize de . Yazına bakıyorum hemen. Sevgıler :)

Adsız dedi ki...

çok teşekkur ederim canım :)oglen iciyorum bi de gece 12 gibi icyorum zaten minimum 4e kadar uyanığım (: suyu koydum yanıma içiyorum baya :)yuzumdeki şişkinlik indi baya sadece kızarıklık var yuzumde

Adsız dedi ki...

hep boyle mi kızarık olucak yuzum?ne zaman gecer bu kızarıklık sende de oldu mu boyle birşey cnm?

melek dedi ki...

Bu hap herkeste ayni etki yapmiyor malesef:(
Ben 4 sene önce tedavi oldum ve akne lekeleri ve akne çukurlarim oldu tedavi sonrası.
Suan lazer tedavisi oluyorum.
Umarim senin tedavin güzel geçer bebek ciltli olman dileğiyle :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler:)

Shimizu Zen dedi ki...

Şuan 4. aydayım ve bende de olan kızarıklık tamamen kayboldu diyebilirim.

ificould dedi ki...

Merhaba. Ben de lise yıllarımda roaccutane kullanmıştım. Şuan üniversite 2. sınıftayım ve sivilcelerim azmış durumda. İlk kullanışımda alnımdakiler için kullanmıştım çünkü yanaklarımda pek yoktu. Şimdiyse sırf yanaklarımda. Kıpkırmızı izler var ve mutlaka tekrar sivilce çıkıuor. Biraz iğrenç olucak ama irin dolu resmen. siyah noktalarım da var tabii. Ve beyaz noktalarımda var. Şakaklarımda ve çenemde var. Perşembe gününe randevu aldım. Tekrar roaccutane kullanmayı düşünüyorum. Cilt bakımım için sadece biodermanın o meşhur sensiblo temizleyicisini kullanayım diyorum tedavi sürecinde. Önce onunla cildimi silsem. daha sonra da suyla yıkayp nemlendiricimi sürsem yeterli olur mu sence? ve tedavi sürecinde makyaj yapmak sakıncalı mı? ben de clinique in anti blemish olanını kullanmayı düşünüyorum.

Shimizu Zen dedi ki...

Makyaj yaparsan sensibio h20 yeterli olmaz diye düşünüyorum. önce bununla makyajını sil sonra hassas cilde uygun bir jel ıle yıka.

ben devamlı makyaj yapıyorum, sorun olmadı. Ama yukarda örnek verdiğim gibi kaliteli fondotenler kullan, akşam olunca temızle ve nemlendir.

Roaccutane dedi ki...

Her soruna çözüm bulmuşsunuz, erkek olduğumuz için sadece nemlendirici kullanabildim o da evdeyken. 8 ay kullandım, 2 senedir tertemiz bir yüze sahip. 4 sene boşuna uğraşmışım, keşke en başta kullansaydım diyorum kendin kendime :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de çok memnunum sonuçlardan:)

Adsız dedi ki...

Merhaba
Bende roacuttanede 2.ayıma bugun başladım
Benım merak ettıgım siyah noktalar kendı kendınemı yok oluyor ,Ben süreklı sıkardımda ..e şimdi dokunmuyorum ama çok fazla belirginlşdiler ,ne yapmak lazım kı

Adsız dedi ki...

Sac dokulmesi yasadiniz mi hic inanilmaz uzuyor beni birakicam gibi duruyor ilaci :(

Adsız dedi ki...

benim 2.ayım çenemde üç tane ve yanağımda bir tane taşlaşmış sivilce var geçmiyor bir türlü sizdede böyle oldumu geçermi :(((

Adsız dedi ki...

Ben de yeni basladim bugun 15.gunum.heliocare diye bir pudra var,onceden kullaniyordum roaccutane kullanirken sursem bir sey olur mu sizce?

Unknown dedi ki...

benim 7.5 ay oldu fakat hala bir degisim yok. cok siyah nokta var ve nasil gececek bilmiyorum.cok üzülüyorum.bazen sinir olup sıkıyorum. mesela bugün dha ck kizardi yüzüm. ictede cok kizarikliklar var. sivilcem sdce 2 tane var. son 1 aygecmzse birakacagz dedi. doktorum cok ilgisiz...

Unknown dedi ki...

benim 7.5 ay oldu fakat hala bir degisim yok. cok siyah nokta var ve nasil gececek bilmiyorum.cok üzülüyorum.bazen sinir olup sıkıyorum. mesela bugün dha ck kizardi yüzüm. ictede cok kizarikliklar var. sivilcem sdce 2 tane var. son 1 aygecmzse birakacagz dedi. doktorum cok ilgisiz...

Unknown dedi ki...

benim 7.5 ay oldu fakat hala bir degisim yok. cok siyah nokta var ve nasil gececek bilmiyorum.cok üzülüyorum.bazen sinir olup sıkıyorum. mesela bugün dha ck kizardi yüzüm. ictede cok kizarikliklar var. sivilcem sdce 2 tane var. son 1 aygecmzse birakacagz dedi. doktorum cok ilgisiz...

Unknown dedi ki...

benım henuz bır ay oldu kullandıgın cogu urunu bnmde doktorum aldırttı bnde kullanıorum jane iredaleden memnun kaldınmı roacutune ztn pul pul yapıo onuda sürdugumde cok kotu bı goruntu oluyo altına herhangı bır urun suruyomuydun acaba pudra ve fondotenlerı paylasmıssın ama hangı sırayla kullanıyodun cvb yazarsan sevınırım

Unknown dedi ki...

mutlaka baska doktorlarada gorunmelısın gercekten bu tedavıyee basladıysan bıraz paraya kıyıp en kalıtelı urunlerıde almak lazım bnde cok kotu durumdayım bır ay oldu kıpkırmızı yuzum ama gercekten kullanılan urunlerle baya rahatlıosun bn ozelde doktora gıttım eczane dısında temızleme urunlerı almamanı onerırım

Unknown dedi ki...

Merhaba canım öncelikle geçmiş olsun ,bende dermotoloji doktorumun verdiği bu ilacı roaccutane zaretonin kullanmaya başlıyacagım fakat önceden araştırmış oldugum bu ilacla alakalı pek çok olumsuz yorumlar okudum,memnun olanda var olmayanda var elbetteki doktorun önerdiyse vardır bi bildiği yorumlara pek aldırmamak lazım,sivilcelerle başa çıkmak zor psikolojik anlamda cok etkiliyor beni oyuzden sonuçlarına yan etkilerine katlanmam gerek,güzel sonuclar alırım umarım.. Senin epey omluş kullanalı nasıl bir sonuç aldın iyi oldun mu canım bilgi verirsen çok sevinirim

fenerbahçemm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fenerbahçemm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fenerbahçemm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Bende bu ilacı kullanıyorum 1. ayımı doldurdum. Kesinlkle süper bişey cildim eskiye nazaran süper .Doktor zaten daha önce uzun süreler antibiyotk ve çeşitli ilaçlar kullandgm icn cildimin çok sivilce kusmycagını söylemşti. Ancak bi sorunum var. Yüzümü yıkarken sivilceler kendilgnden patlıyo. İz kalır diye korktum yüzümü yıkamasammı . sizde de olmuşmuydu?

mattennant dedi ki...

Abla bende yeni başladım ama ağda konusunda ne yapacağım bana yardım eder misin ? çünkü yaz ayına bitiyor ve napıcağım bilmiyorum . ilk ayımdayım şimdi yapsam bile sorun olur mu ?

Unknown dedi ki...

tedavinin başarılı geçmiş olmasına sevimdim. Umarım Bizimde Roaccutane ile Mutlu bir sonumuz olur :)

Unknown dedi ki...

Merhaba bende roaccotunae basladım ama doktor kontrolunden gecmedim sadece 1 ay kadar uzun sure once kan tahlılımde enzmlerım ve kan değerlerim iyi çıktı onu bılıyorum 10mg kullanıyorum uğrasmak ıstemıyorum ama bır yandan da korkuyorum doktora gıdıp ne soylıcem azar yıcem bosuna

Vanas98 dedi ki...

Merhaba.Doktorum banada 30 mg verdi.Sabah 10 mg akşam 20 mg mi?Sabah 20 mg akşam 10 mg mi?Doktorum bir şey söylemedi.Sen nasıl kullandın?

Aknetrent dedi ki...

Öncelikle çok güzel bir yazı olmuş,teşekkürler.Bende Aknetrent tedavisine başladım bugün 4.günüm.Makyaj yapmıyorum yinede yüzümü temizleyici bir jelle yıkamam gerekir mi?Doktorum temizleyici jel kullanıp kullanmamam konusunda birşey söylemedi.Şimdilik saf suyla yıkıyorum.Herkese geçmiş olsun :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben roaccutane kullanıyorum son ayim yüzüm atesleniyor ve kızarık yapmalıyım.. Bu kalicimi geçerli kizariklik

Sıla dedi ki...

Arkadaşlar hepimize geçmiş olsun, ben de dün aknetrente başladım... Esra Akgün, çok çok ağır değilse bildiğim kadarıyla geçici bu şikayetlerin. Zaten tedavi bitince ancak 1-2 aya terk ediyormuş vücut ilacı, biraz daha sabır az kalmış ama yinede doktoruna danışmanı tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

Roaccutane gül hastalığı yaparmış tedavi bitti yüzüm kızarık hala çok korkuyorum

Unknown dedi ki...

Roaccutane gül hastalığı yaparmış tedavi bitti yüzüm kızarık hala çok korkuyorum

Sıla dedi ki...

Esra Akgün, kuzum bence bu kızarıklık biraz sabredersen geçecek, biliyorum zor. Ablam zoretanin kullanmıştıda oradan biliyorum ben de. Ama yinede sen mutlaka danış doktoruna, hem içinde rahat eder

Sergen dedi ki...

Selam bende roaccutane kullandim sabah aksam 40 mg olmak uzere aliyorum su anda cildim kuru olmaya basladi :) Ama dudaklarim sisti ve ciddi bir sekilde yaniyor sizce normalmi ? Tekrar doktoruma gittim nerisona kremini verdi kortizonluymus bu krem ama cok yakiyor dudagimi :( sizce ne yapmaliyim ? Tesekkurler

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Onur dedi ki...

Son durum nedir ?

Unknown dedi ki...

Esra hanim merhaba ayni sikayetler bendede var ama ben bu ilacin guk hastaligi yapici degilde tedavi edici ozelligi oldugunu duymustum ne durumda su an yuzunuz

Unknown dedi ki...

Esra hanim merhaba ayni sikayetler bendede var ama ben bu ilacin guk hastaligi yapici degilde tedavi edici ozelligi oldugunu duymustum ne durumda su an yuzunuz

gülümm dedi ki...

merabalar bende baslayali 10 gun oldu gunde bir defa 20mg iciyorum.benim cildim cok yagli olmasina ragmen zaten pullanmalar oluyodu herzaman simdi iyce artti en cok cene burun cevremde artti pullanmalar yuzumun diger yerleri simdilik iy sivilcem cok nadir cikiyodu ama aknem ve beyaz noktalarim coktu.bugun 10. gundeyim dudaklarim kurudu ama burun deliklerimn etrafiyla cenemde ciddi derecede yanma var duramiyorum soguk suyla devamli yikiyorum gecermi acaba.dr bana tedavi boyunca yuzune hic birsey surme sadece La roche posay effaclar diye bir krem verdi su bazli yuksek nemlendiriciymis akneyede etkiliymis bide dudaklarima hametan verdi bakalim sonucunu sabirsizlikla bekliyorum

gülümm dedi ki...

arkadaslar tedavi boyunca karsilastigimiz olumlu olumsuz etkileri paylasalim lutfen.tabi herkeste ayni seyler olmaz belki ama bilgilenmis oluruz yinede simdiden tesekkurler :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar zoretanin kullanıyorum 5. Aydayım çıkan sivilcelerin izi kaldı baya belirgin onlar geçecek mi? Bir de göz kuruluğu var aşırı derecede sürekli Damla damlatiyorum kızarıyor kalıcı olacak diye korkuyorum gözlüksüz dışarı çıkamıyorum ne yapmam gerekiyor yardım edin lütfen :(

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba zerotanin mağdurları :)
Arkadaşlar ben bu ilaca kışın başlamıştım. Sınava hazırlanıyorum diye 20mg dozunda kullandım sürekli. 5 ay kullandım. Kolestrolüm yüksek çıktığı için doktorum 2 ay ara verdirdi. Bu süreç içinde dudak kuruluğu ve yaralar. Ellerimde egzama, ara sıra burun kanaması ve çok uyuyodum. Gelgelelim şu zamana:) ilaca tekrar başladım o da malesef yaz ayına denk geldi. Doktorum 40mg çıkardı ilacı ve yan etkilerim arttı. Bunlar; dudak kuruluğu, burun içi kuruluğu, göz kuruluğu, gözaltı şişmesi, uyku düzensizliği, yüzde bi sıcaklık kızarıyorum hemen, ara sıra duygusallaşma ve çabuk sinirlenme, saç diplerinde kaşınma ve vücudumun kaşınması oldu. Çok sıkıntı çekiyorum arkadaşlar. Doktorum ilaç yazdı her sorunuma göre ama pek faydası olmuyor. Tedavimede son 1 ay kaldı ama napıcağımı bilemedim. Ama ilaç şuan etkisini göstermeye başladı lekelerim soldu arkadaşlar cildim düzelmeye başladı.

Unknown dedi ki...

EGOIST BIRISINE BENZIOSUN

Unknown dedi ki...

Mrb ben de kullanmayi dusunuyorum 26 yasindayim yaninda neler kullanmaliyim bana onerirmisiniz

gülşah kaboğlu dedi ki...

merhaba arkadaşlar . benimde roaccutaneye tedavım 2. ayını bitirmek üzere . Yüzümde aşırı kuruluk ve yanma Var , kızarıklık ve soyulma da cabası . yüzümde aşırı bi kusma olmadı tek tük çıkıyor korkuyordum bende aşırı kusmasından ama çok şükür kusma olmadı . yüzümün kuruluğu için önerebiliceğiniz birşey var mı

Unknown dedi ki...

Bu nemlendiricileri hangi sırayla kullanıyorsun kafam karıştı :)

Özlem dedi ki...

Merhaba, Her şeyden önce elinize sağlık. Bende birşey sormak istiyorum doktor banada sivilce tedavisi için hapın etkili olacağını söyledi fakat benim haziran da dugunum var tam altı ay sonra doktorum biter kalmaz yüzünde birşey demesine rağmen ben emin olamadım tam olarak yüzünüzdeki düzelme ne kadar sürdü sizce riske girmeli miyim yardımcı olur musunuz?

Unknown dedi ki...

Ben 1 haftadır kullanıyorum. Cildimde daha bişe cıkmadı. Kurudu ama dudaklarımda öyle. Sürekli susuyorum falan. Ama cildim geçmiş gibi hissediyorum acne mix verdi aksamlarıda onu sürüyorum

Unknown dedi ki...

Merhaba bende roaccutanede 2. ayıma giriyorum ama ben sivilcelerim çıkmasına dayanamdığımdan sudokrem kullanıyorum hem kızarıklığı azaltıyor hem de nemlendiriyor. Belki sivilcelerin çıkmasını da engelliyordur emin değilim . Kullanmamda bi sakınca var mı sizce ?

Unknown dedi ki...

Merhaba, bana da doktorum roaccutane krem kullanmamı söyledi fakat sadece ilacı vereceğini ve değerlerime bakmak için hiçbir test yapmayacağını söyledi bende bunun üzerine doktoruma güvenmedim ve ilacı kullanmadım. sizin doktorunuzu öğrenebilir miyim? ilaçla birlikte yan etkileri azaltacak bir sürü alternatif vermiş gerçekten mükemmel bir doktor adı nedir ve nerede hizmet vermekte bilgileri benimle paylaşır mısınız?

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Merhaba Bioderma Hydrabio kullanıyorum fakat şuan stoklarında yokmuş, yerine Sensibio kullanırsam fark eder mi?

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)