14 Temmuz 2013 Pazar

İsmimiz değişti nasıl olmuş :)

Sevgili takipçiler :)
Bu sabah aklımda çılgın bir fikirle uyandım.
Kendi header' ımı yaptım ve blogumun adını değiştirdim :)
Japonca'da bir isim olan Shimizu artık yerini Ayna Söyle Bana' ya bırakıyor (Tek aynayı çıkardım çok uzun oluyor, bu haliyle de anlayan anladı).

İçimdeki sevimli cadı kah yalnızlıktan kah süs püs sonrası ayna karşısına geçip mırıldanmakta... Bu blog da böyle can bulmakta...Ben böyle saçma bi çıkarım yaparsam, gelip bu bloga bu ismi koyarım arkadaş :)


Header ve yeni isim hakkında yorumlarınızı bekliyorum, önerilere açığım her daim :)


21 yorum:

acemi blogger dedi ki...

Türkçe bir isim olması daha güzel olmuş. Hemde rengarenk. Keyifle kullanmın.

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkurler cnm :)

Kermit Alemlerde dedi ki...

Headerını çok sevdim isim değiştirmek cesaret işi ama bu da çok güzel oluş zamanla alışırız:)

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Çok daha güzel olmuş :'))

Shimizu Zen dedi ki...

Heyoo sorun yok o zaman Kermitcik :)

Shimizu Zen dedi ki...

Pembe şeyler güzeldir :)

herşeyin bişeyi var dedi ki...

İSİM DEĞİŞTİRMEK BÜYÜK CESARET TEBRİKLER !! RENKLER VE TASARIM ÇOK GÜZEL BAYILDIM..HELE MAKARONLARINA ;) http://mrlgrck74.blogspot.com/

özge dedi ki...

header süper olmuş canım..

Shimizu Zen dedi ki...

Beğenmene sevındım,makaronları görür görmez ben de bayıldım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Özgecim teşekkürler:)

Nerwen dedi ki...

İşte bunu beğendim :))

audrey dedi ki...

Header muhteşem olmuş ben de isim değiştirmeyi düşünüyorum yazı içlerinde kullanılan linkler hariç bir zararı olmuyor değilmi isim değişikliğinin ?

Shimizu Zen dedi ki...

Saol :) Yok canım blog ismi etkilemiyo hiç bişeyi

Shimizu Zen dedi ki...

teşekkür ettim:)

Adsız dedi ki...

header süper olmuş yahu:) isimde çok yaratıcı cuk oturmuş.

Adsız dedi ki...

Header'ın çok şeker şeker olmuş, eline sağlık.

miyavkedicik dedi ki...

Nasıl yaptınız header mükemmel duruyor çok beğendim.. İsminiz de güzel ben zaten severek takip ediyorum..:))
Selam ve sevgilerimle..:))

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

çok güzel olmuş. ben de değiştirmek istiyorum ama beceremedim daha önce anlatır mısınız ? :(

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş :)

modabenvekozmetik.blogspot.com

Gülsen Doğan dedi ki...

çok şeker tam yemelik hayırlı olsun canım

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Yeni adınız çok güzel, Header da süper olmuş :))
Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler...

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)