31 Mayıs 2012 Perşembe

Lapitak Ayak Bakım Kremi




Ellerimize, yüzümüze her gün kırk çeşit şey sürmekten geri kalmayız da, neden ayaklarımıza bi krem sürmeye bile üşeniriz ? Ne dersiniz,sırf görünmedikleri için ayaklarımız vücudumuzun  biraz kısmetsiz bi parçası değil mi :( Hiç üşenmeyelim zira nasırlar,topuk dikenleri oluştuktan sonra geri dönüşü çok zor olabilir. Baştan bakımını aksatmamak lazım.
Şu sıralar Lapitak ayak bakım kremini  kullanıyorum. Uygun fiyat ve kalite arasındaki dengeyi iyi kuran markalardan biri. Hem yaz hem kış aylarında bu tarz bi ürünün kulanılması şart bence. Bütün kış kapalı ayakkabılar,botlar içinde kalıyor ayaklarımız. Oluşan yoğun terin bakteri üremesi,ayak kokusu ve kaşıntı yapmaması imkansız. Yazınsa sandaletleri,babetleri giymek istiyorsak topuk çatlaklarını,nasırları gizlemek pek mümkün olmayacak. Lapitak E vitamini,gliserin ve allantoin içerdiği için tüm bu dertleri ortadan kaldırıyor bence. Denemenizi öneririm :)

 

2 yorum:

Jsjs kdksks dedi ki...

ben de kullanıyorum ayak kremini, memnunum ayrıca, şöyle yazmıştım ben de; http://svieridoroga.blogspot.com/2012/05/lapitak-ayak-bakm-kremi-kullandm.html

Shimizu Zen dedi ki...

Hemen linkine ışınlanıyorum :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)