14 Mayıs 2012 Pazartesi

Clindoxyl Jel



Yıllardır bitip tükenmek bilmeyen akne sorunum var. Piyasadaki akne ilaçlarından denemediğim kalmadı diyebilirim. Gittiğim bir milyon yüz birinci :) dermatolugum klindamisin içerikli bu jeli önerdi. Gece yatmadan önce sivilcelerin üzerine sürülüyor. 

Gerçekten diğer ilaçlar gibi akneleri azdırmadan kuruttu, kısa  zamanda yüzüm daha berrak hale geldi. Haa roaccutane gibi kesin bir çözüm olmayabilir ama aknelerim artık ayda bir ve eskiye nazaran küçücük çıkıyor. Roaccutane gibi bezdirici, insanı kurutan bi tedaviye başlamadan önce mutlaka denemelisiniz. Aknelere ölümmm :)


4 yorum:

minnokmiyav dedi ki...

canım doktorum banada bunu yazdı gece sürdüm sabah bi uyandım... dım dıımm...!! kıpkırmızıyım :S
fazlada sürmedim, sadece sivilce üzerine :( off napcam :( sende oldumu böyle bişey

Adsız dedi ki...

Evet oluyor ama cildin alışmadığı için alışınca bi kaç güne geçer.

secilgil dedi ki...

Bana da gündüzleri imex i gece bu ilacı verdi ama hiçbir zaman düzenli kullanamadım :))

Adsız dedi ki...

Ben dort aydir kullaniyorum artik bezdim sivilce cikmiyor ama lekelere cozum olmadi sizde ise yaradi mi

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)