6 Mayıs 2012 Pazar

Kızarıklık, yanık ve sivilce izleri için

Sivilce izleri ve kızarıklıklar hepimizin belası. Kozmetiklere dünyanın parasını dökmüş biri olarak artık pes etmiş ve evimdekı kremlerden medet ararken, elimde oluşan kesik için kullandığım terramycin ve hameten krem aklıma geldi. Özellikle terramycinin elimdeki izi nasıl çabuk iyileştirdiğini hatırladım. Ve bu ikiliyi yüzüme kullanmaya başladım. Sonuç :Mükemmel!!

Zaten Hametan kremin içindeki hamamelis virginiana ekstresi cilt yenileme özelliğine sahip.Kaşlarımı ve bıyıklarımı aldıktan sonra kızarıklık  ve iz kalmaması için geceden uyguluyorum.Sabah daha taze bir ciltle uyanıyorum.Terramycini de yanağımda sivilcelerden kalan izlere sürdüm,daha hızlı iyileştiklerine şahit oldum. Deneyın bişey kaybetmezsınız, zaten fiyatları da kozmetıklere göre oldukça uygun.




Ayrıntılı bilgi için tık tık
Not: Bu yorum sadece kişisel tecrübelerden ibarettir. Ciddi izler ve yanıklar için lütfen hekiminizin tavsiye ettiği ilaçları kullanınız .





2 yorum:

minnokmiyav dedi ki...

aman tanrım ciddi misiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnn hemmen almak lazımm bak heveslendim şimdi :D

Ayberk Turgut dedi ki...

salak

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)