27 Mayıs 2012 Pazar

Bioder Ürünleri

Perşembe sabah sinir stresin zirvesindeyken gelen kargoyla mutluluk hormonlarım tavan yaptı. Bu mutluluğun sebebi Sevgili Bioder'den gelen güzel bir kargoydu. Aslında ben deneme boyu ürünler bekliyordum ama sevgili Bioder,  "deneme boyu ürünlerine bulunmaz hint kumaşı muamelesi yapıp kimseciklere göndermeyen firmalara"  nispet yaparcasına bana tam boy 2 ürün göndermiş. Teşekkürlerimi sunmayı borç bilirim. Cömertliğinizle gerçekten mutlu ettiniz beni...








İş yerinde peçeteyi fon yaparak çekilmiş fotolar :)






Bioder'in yıllar önce tüy azaltıcı mavi kapaklı bir kremi vardı. Ve ilk çıktığı zamanlar benim çevremde bir patlama etkisi yaratmıştı. ""Nasıl yani, krem süreceksin, tüyler mi azalacak??Deneyelim o zaman ne kaybederiz?"" deyip birbirimizi gaza getirmiştik. Ben kollarıma uygulamıştım bu yeni çıkan efsane kremi. Ama gel gör ki okul-dersane keşmekeşi arasında düzenli olarak kullanamamış, aklıma estikçe sürer olmuştum. Çok zaman sonra kollarımdaki tüylerin zayıfladığını farkettim. Eee bu kadarı  bana yeter, sınavlarım bitsin yeniden başlarım deyip bi kenara atmıştım kalan kremi...

Tabi benim sınavlarım,streslerim hiç bitmedi. Yıllarca yapmak istediğim herşeyi erteler oldum. Üniversiteyi bitirip çalışma ortamına atılınca yeni yeni nefes alıp kozmetoloji bilimine ilgi duyar oldum:) Bi gün baktım ki Bioder yıllardır hayalini kurduğum o pratik formülü geliştirmiş. (Tabi bu serum tarzı ürünler piyasaya çıkalı yıllar oluyor ama ben gözümü reel dünyaya yeni yeni açabiliyorum :)) Neyse efendim, hemen bir deneme istediği peydah oldu içimde ve kısa bir yazışmadan sonra şu şirin ürünleri kapımda buldum. 








Bioder tüy azaltıcı vücut serumu; damlalıklı bir serum ve nemlendirici kremden oluşuyor. Ve en mükemmeli ayda 3 kullanım yetiyor. İşte en çok bunu sevdim. Çalışan bayanlar için büyük kolaylık. İkincisi ise reklamlarını hep görüp merak ettiğim 90-60-90 inceltici ve sıkılaştırıcı konsantre jel. Zamanında kiraz saplarını kaynatıp detoks yapmış biri olarak çok manidar oldu bu jel:) Zira bu jel jöle gibi kırmızı ve çok hoş kokulu . 






İkisini de denemek için sabırsızlanıyorum. Objektif yorumlarım çok yakında ,takipte kalın :)










Ayrıntılı bilgi için : tıkk tık

6 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl yani?
bak benim o serumdan haberim yok ve tüylerimle basım dertte. ciddi ciddi azaltıyo muymuş? hemen tecrubelerini yaz da bosa para vermeyelim çünkü piyasadaki pek çok firmanın ürünleriyle yanılıp hayal kırıklığına uğradım ben. Bioder'e rica etsem bana da deneme ürünü yollarlar mı ki? Bence yollamazlar. Nerede ben de o şans:( Güle güle kullan canım!

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler. Bi kaç hafta oldu kullanmaya başlayalı. Gelişme olursa mutlaka burdan yazarım canım :)

Adsız dedi ki...

ben 3 aydır koltuk altı için önceki seriden olan mavi kapaklı kremi kullanıyorum düzenli bir şekilde ve tüy sorunu yaşayan biri olarak maşallah diyeyim yarıdan fazlası azaldı diyebilirim.geç çıkmıyorlar,inceldiğinide pek fark etmiyorum ama azaldığını bu ay fark edince büyük bir mutluluk yaşıyorum ve kesinlikle öneriyorum.

Unknown dedi ki...

bu konuyu uyandırmış gibi olucam ama sonuç nasıl acaba? ve kısa yazışmadan kastınız nedir?

Shimizu Zen dedi ki...

Kullandığım süre içinde azalttı ama düzenlı kullanmadığım için yorum yapamıyorum şu an.

Unknown dedi ki...

merhaba serumu kullanıyomusunuz nasıl memnunmusunuz?

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)