11 Temmuz 2012 Çarşamba

Saç ve Tırnak Sağlığı İçin Perfectil


Biotin'in saç ve tırnak sağlığı için öneminden şurdaki yazımda bahsetmiştim. Bu yazıdan da anlayabileceğiniz gibi sağlıklı saçlar ve tırnaklar için bazen sistemik olarak takviyeler kullanmak gerekebilir. Biotin içerikli saç ve tırnak sağlığı için üretilmiş tabletlerden bir tanesi de Perfectil' dir.





Optimum hücre yenilenmesi ve bakımı için gerekli vitamin ve mineralleri, hassas dokuları güneşin yaşlandırıcı etkilerinden ve sigara gibi serbest radikallerden korumaya yardım eden antioksidan ajanları, güçlü antioksidan etkiliğine sahip olan beta karotenoidler karışımı ve üzüm çekirdeği ekstresi içermektedir.

İçerik
Beta-karoten                    2 mg
---------
D 3 vitamini                       5 mcg
E vitamini                          40 mg
Tiamin (B1 vitamini)       8 mg
Riboflavin (B 2 vitamini) 4 mg
B 6 vitamini                      10 mg
B12 vitamini                     9 mcg
Folik asit                              500 mcg
Biotin (B8 vitamini)           45 mcg
Niyasin (B 3 vitamini)     18 mg
C vitamini                         60 mg
Pantotenik asit (B 5 vitamini)   40 mg
Demir                               12 mg
Çinko                               15 mg
Magnezyum                     75 mg
Manganez                         0.5 mg
--------
İyot                                      200 mcg
Bakır                              1 mg
---------
Selenyum                              100 mcg
---------
Krom                                   50 mcg
----------
L-Sistin                              10 mg
----------
Üzüm çekirdeği ekstresi    15 mg
----------



Günde 1 tablet Perfectil ile İngiltere' de 125 gönüllü üzerinde yapılmış 3 aylık çalışmada; 1. ayda itibaren saç,tırnak ve çiltteki olumlu değişim yüzdeleri şu şekilde belirlenmiştir. 



Bu iddialı ürün tanıtımından sonra saç ve tırnak problemlerine yönelik bir sürü tablet kullanmış biri olarak şunları eklemek istiyorum. Bu tarz besin takviyeleri pazarlama politikalarına bağlı olarak çok muhteşem vaadlerle karşımıza çıkabilir. Bir başka arkadaşınızın cildini, saçını mükemmel hale getirmiş olabilir. Eczacınız hatta doktorunuz bu ürüne kesin çözüm olarak bakabilir. 

Ama bu ilacın sizin vücudunuzda meydana getireceği değişiklikler başka bir deyişle faydalı olup olmaması, vücudunuzda var olan probleme, aslında var olan ihtiyaçlarınıza, metabolizmanıza  falan fişman bir çok şeye göre değişir. 

Bu ürüne dair yorumları hem Türkçe hem yabancı sitelerde  incelediğimde de aynı şeyi gördüm. Perfectil' den çok güzel sonuçlar elde eden de var, aylarca kullanıp sonuç alamayan da...

Sonuç olarak Perfectil içeriği çok güzel ve dermatologların sıklıkla tavsiye ettiği bir besin takviyesi. Siz de bu saç ve tırnak sorunları yaşıyorsanız, önce bir doktor muayenesi olup, kan tahlili yaptırarak bu ürünü deneyebilirsiniz. Kimbilir belki de Perfectil hayatınızın ilacıdır :)

Ürünü eczanemizde.com' dan alıyorum genel olarak. Göz atmak isterseniz tıklayın.




9 yorum:

pinklemprie dedi ki...

Biotini kür halinde kullansak vitamin alır gibi doktora başvurmadan sorun olur mu ?. Ben saç ve tırnaklarımda sizinle benzer sorunlar yaşıyorum mevsimsel olabileceğini düşünüyorum.Bu ilacı gidip alsam olmaz mı acaba :)

Shimizu Zen dedi ki...

Evet kullanabileceğini düşünüyorum. Ben kan tahlili yaptırdığımda vitamin seviyelerinde eksiklik çıkmadı ama doktor yine de biotin almamı önerdi.

Adsız dedi ki...

bende kan tahlili yaptırdım sonuçlar çok iyi ama saçlarım çok kırılıyo cansız ve seyrek banada perfectil önerdi en az 3 ay kullan dedi.acaba sonuçlar iyiyken kullanmam şartmı iyi gelirmi offf

Adsız dedi ki...

Perfectil etkinliği kanıtlanmış bir üründür. Diğer birçok ürün tarım bakanlığı onaylıyken perfectil sağlık bakanlığı onaylı bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Üstelik bu ürün İngiltere'de yılın ürünü seçilmiş tüm tanıdıklarım eskiden yurtdışından getirtiyorlardı. Böyle muhteşem etkileri olan bir ürünün Türkiyeye getirilmiş olması mükemmel , farklı dallarda vitabiotics markasının Türkiyeye de girdiğini görüyorum. saçım cildim aknelerim tırnakalrım hepsi için teşekkürler perfectil:) ama ben ürünü her zaman gidip eczaneden alıyorum ne olur ne olmaz

Tuğçe dedi ki...

Mrblar içersinde çok fazla vitamin olduğunu görüyorum kilo aldıriyormu iştah acıyor mu acaba ??

Adsız dedi ki...

merhaba.normalde pek yorum yazan biri değilim.ama hem bayan olup hemde saçlarının hergün tutam tutam dökülmesini izlemenin ne kadar üzüntü verdiğini çok iyi bilirim. ben 4 ay kullandığım akne ilacı yüzünden saçlarımda büyük ölçüde dökülme yasadım. dr ve tahlil herşeyi denedim. sonunda saçıma lazım olan vitaminleri listeleyip piyasada hangi ilaçta daha fazla var diye araştırma yaptım. perfectil çoook iyi geldi bana.dökülme durdu. 3 ay kullandım. şuda varki sadece ilaçtan fayda beklemeyin arkadaslar. fön çekiyorsanız azaltın. saçınızı dipleri kuruyacak kadar sık yıkamayın ama yağlıda olmasın. birazda rahat olun tabi olabilirseniz. ben baya panik olmuştum. neticede benim en iyi ilacım. hatta bu ara yine başlıyacağım. kış malum beni griptende koruduğuna kanaat getirmiştim. inşallah sizede iyi gelir.

Adsız dedi ki...

acaba bu ilacı sabah kahvaltıdan sonra mi yoksa yatarken mi almak lazim ?

Esmiralda dedi ki...

1 kutu bitirdi 2 kutuya geçtim ancak bu süreçte kilo aldım , bu vitaminle bir bağlantısı varmı acaba ?

Esmiralda dedi ki...

1 kutu bitirdi 2 kutuya geçtim ancak bu süreçte kilo aldım , bu vitaminle bir bağlantısı varmı acaba ?

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)