30 Mart 2014 Pazar

Evlilik hazırlıgı | Karaca Home İlkbahar & Yaz Koleksiyonu

Bu aralar en çok dekorasyon ve ev tekstili konusunda sorular alıyorum. Bu yüzden size harika bir öneri yazısı hazırladım.
Şüphesiz her bayanın hayali dekorasyonuyla içini açacak bir eve sahip olmaktır. Bu hayalin en romantik kısmı ise yatak odalarımızda kullandığımız parçalardır. Çiçek desenleri ve tatlı pembelerle bezenmiş nevresimler, pike takımları günün yorgunluğunu atıp, kuş gibi hafif uyanmak için tasarlanmış güzelliklerdir.

Sıradan yatak tekstili ürünlerinden, ağır ve yorucu desenlerden sıkıldıysanız bu yazıyı dikkatle okuyun. AVM'ler de ve şu sıralar Survivor sponsoru olarak gördüğümüz Karaca Home öyle bir ilkbahar/yaz koleksiyonu tasarlamış ki, hayran kalmamak elde değil. Eğer düğün hazırlığı döneminde olsaydım tek bir parçayla yetinmeyip, bütün evimi bu mükemmel koleksiyondan tamamlardım.





Koleksiyonun çekimleri Alaçatı' da masalsı bir ortamda yapılmış. Tasarımlarda doğadan esinlenen kuş ve çiçek motiflerinin ağırlığı dikkat çekiyor, Ama bu desenler o kadar yerinde,  sade ve şıklığından ödün vermeden serpiştirilmiş ki bütün koleksiyona sahip olmak istiyorsunuz. Benim favorim ise şu sıralar evimin gözbebeği olan Meri...







Bebek mavisi ve küçük çiçeklerin tatlı uyumu Meri' de buluşmuş. Volanlı yastıkları ve yerinde kullanılmış dantel desenleri romantik bir hava katmış. Ben pike takımını kullanıyorum, kumaş kalitesi ve renklerin canlılığı da bir harika. Kalite / fiyat açısından da oldukça alçakgönüllü davrandıklarını düşünüyorum. AVM'lerde ki Karaca Home mağazalarına uğrayıp görmenizi tavsiye ediyorum.  Evlilik hazırlığında iseniz ya da benim gibi evinizde yeni heyecanlar arıyorsanız koleksiyonu canlı canlı görmeniz gerek.

Herkese mutlu haftasonları !

1 yorum:

gırla fikir dedi ki...

ilk fotoğrafa resmen hayran kaldım, nevresim ve dekorasyon bütünlüğü ancak bu kadar güzel olabilir

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)