8 Mart 2014 Cumartesi

Dogallıgı yasamak isteyenlere: Moshos Garden

Şimdi okuyacaklarınız; içten gelen bir takdir yazısıdır:)
İnstagramda kozmetik bloglarının sıkı birer takipçisi iseniz son günlerde herkesin beğenisini kazanmış bir isimle tanışmışsınızdır. O isim Alpaslan Bey ve bebeği gibi büyütüp bize sevdirdiği markası Moshos Garden...

Aslında Moshos Garden  farklı olarak; benim gözümde adım adım yükselişi ve büyümeyi temsil ediyor. 
Şöyle özetleyim...Geçen sene Ağustos ayında organik ürünler ile ilgili bir yazım üzerine Alpaslan Bey' den bir mesaj aldım. Klasik bir tanıtımdan ziyade bizimkisi; organik ve doğal ürünler üzerine bir muhabette dönüştü. Alpaslan Bey ürettiği her damla organik bakım yağı için verdiği emeklerden, otların, bitkilerin en doğalını bulmak için nasıl dere tepe gezdiğinden bahsetti. İğne deliğinden iplik geçirmek kadar hassas bir meseleydi bu. Doğadan aldığınız herhangi bir bitki, şifa kaynağı olabilir ya da korkunç sonuçlara yola açabilir. Ama işine bu kadar değer veren ve severek yapan birinin elinden mükemmel ürünler çıkması kaçınılmazdır..


Moshos Garden' ın ilk olarak shea & lavanta yağlı bakım kremini denedim. Doğallığına, roaccutane' den mahvolmuş ellerime nasıl iyi geldiğini bilemezsiniz. O dönem ellerim o kadar hassastı ki, her ürün allerjik reaksiyonlara yol açıyordu. Moshos' un doğallını bizzat ellerim onayladı.

Bu arada Alpaslan Bey yeni keşiflere çıkmıştı. Ürün skalasına parfüm özleri, argan yağı, aromaterapi ürünleri girdikçe heyecanını benimle paylaştı. Yeni ürünleri deneme şerefine de bizzat nail oldum.

Ve her özenli, azimli çalışmanın sonucu olarak Moshos Garden bitkisel kozmetik dünyasındaki yerini aldı. Kocaman ve profesyonel bir marka oldu. Kendisine de söylediğim gibi, kargolanmaya hazır her siparişi ve bloglardaki her beğeni yazısını gördüğümde duygulanıyorum, adım adım hakedilen bir başarıya şahit olduğum için şanslı sayıyorum kendimi.

İkimizin de iş yoğunluğu nedeniyle uzaktan, sessizce takipleşir olduk :) Ama biliyorum; benim gibi, Moshos Garden için de ilklerden biri olan blogum özeldir. Ortak tutkumuz olan organik bakımın vesile olduğu bu güzel tanışıklığın ve başarılarının devam etmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)