15 Mart 2014 Cumartesi

Bahar indirimleri & Alışverişler

Ülkemizin gidişatı adına endişe duyduğum ve acı dolu olaylar yaşadığımız şu günlerde sizleri biraz olsun tebessüm ettirmek ve kötü havayı dağıtmak için bir alışveriş yazısı hazırladım.
İkea, Bernardo, Watsons derken sık sık alışveriş yaptım bu aralar. Kadınlar Günü nedeniyle mağazalarda güzel indirimler vardı. Migros gibi yüksek fiyatlar üzerinden kampanya düzenleyenleri es geçip indirimleri değerlendirdim ben de.


Yeni cicilerimden bir selfie gelsin o zaman :)


Aylık Watsons alışverişimi yapmış bulunuyorum :) Neutrogena makyaj temizliğinde ve ayak bakımında en sevdiğim markalardan birisi. Yine Kadınlar Günü' ne özel parfümlerde %50 indirim vardı. Watsons'ın siyah nokta bandını da ilk kez kullanacağım. Bakalım işe yarıyor mu...


Hepsiburada. com' da ayakkabılarda 1 alana 1 bedava kampanyası vardı. Kampanyaya NIKE da dahil olunca hiç affetmedim :)


Vivatinell ailesinden Kadınlar gününe özel bir paket aldım. Sevdiğim ve ihtiyacım olan ürünler olması beni pek mutlu etti. Acnecinamide ürünlerinin akne konusundaki başarısı tartışılmaz. Revigen şampuan SLS içermiyor, hemen denemek ve dökülme karşıtı etkisini test etmek istiyorum. 50 faktörlü ve UV filtreli güneş kremi de yazla beraber denenmeli .


 İkea' ya yeni ürünler gelmiş. Bir kaç parça bir şey aldım. Bernardo indirimden de kahvaltı takımı aldım. Epeydir aradığım hem şık hem kullanışlı bir parça. Deseni ise Bernardo' nun meşhur romantik güllerinden oluşuyor.



Son olarak mineral makyajda şu ana kadar denediğim tek marka olan Jane Iredale var. Cildime o kadar iyi geliyor ki başka marka denemeye ihtiyaç duymadım. Pudrası çok hafif ve akneye neden olmuyor. Lipgloss ve antiaging etkili bakım serum ise yeni deneyeceğim ürünlerinden.

Sizler en son ne aldınız, lütfen paylaşın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)