20 Nisan 2013 Cumartesi

Altıncı Cadde İndirimi ve Çeyiz Alışverişim

Altıncı Cadde sık sık göz attığım sitelerden bir tanesi.
Bugün güzel bir kampanya olduğunu gördüm.
200 TL' lik alışverişlerde sonraki alışverişlerde kullanılmak üzere 100 TL indirim çeki veriyorlar. 500 TL' lik alışverişte ise 250 TL' lik çek sizin oluyor.

Ben de çeyizim için havlu takımı arayışındaydım. Days in colours' un banyo setini çok hesaplı yakalamışken bu fırsattan yararlanmak istedim. İki takım aldım hemen.
Aynı şekilde yeşil renge aşık biri olarak bu pike takımını da çok hesaplı buldum ve sepetime ekledim.
200 TL' lik limiti de şef bıçaklarıyla tamamladım.



Şimdi yine gözlerim kargoda :)


3 yorum:

Shiva dedi ki...

250 tl ye 100 tl veriyormuş sizin 200 tl lik limit ne için? güle güle kullanın bu arada=) bambu havluları ben de cok seviyorum

Shimizu Zen dedi ki...

Düzelttim yazımı, 200 Tl' lik di..teşekkürler.

Unknown dedi ki...

çeyiz
sandığımı tıka basa doldurmak istiyorum :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)