26 Ocak 2013 Cumartesi

Roaccutane tedavim başladı !


Akne ile yıllardır süren mücadeleme radikal bir çözüm getiriyorum (İnşallah).
Bu hafta itibariyle Roaccutane tedavime başladım :)






Etrafımdaki olumsuz yorumların bu sefer beni kararımdan döndürmesine izin vermedim. "Aaa roaccutane mi çok kötü bii ilaçç o, intihara bile meylediyor insan, yorgunluktan yerinden kalkamıyorsun, deli gibi kuruyor her yerin" yorumlarına kulaklarıma tıkıyorum dostlar :)

Akne için kremler, maskeler, antibiyotikler kullanıp çözüp alamamaktan gına geldi bana, gözümü kararttım ve tedavime başladım. Yazın gelmesiyle beraber tertemiz bir cilde kavuşmanın ümidiyle motivasyonumu yüksek tutuyorum.

Kuruluğa karşı nemlendiricilerimi, dudak bakım ürümlerimi,termal sularımı depoladım her ihtimale hazırlıklıyım:)
Bu ay itibariyle 10 mg + 20 mg olmak üzere 30 mg' lık kür başladı doktorum. Fazla yan etki görürsek dozu düşürebileceğini söyledi. 

Roaccutane kullananlar, tavsiyeleri olanlar, kullanmayı, pürüzsüz bir cilde kavuşmayı hep hayal edip de cesaret edemeyenler yorum ve desteklerinizi bekliyorum .

Cilt bakım rutinimi, yaşadığım değişiklikleri ve yan etkileri sık sık paylaşmaya çalışacağım. Şu an hafif bir baş ağrısı ve göz kuruluğu dışında büyük bir sorun yok.
Takipte kalın:)
lol

Roaccutane kullanırken nasıl cilt bakımı yapıyorum, okumak için tıklayın :)

ROACCUTANE VE SAÇ DÖKÜLMESİ KONULU YAZI İÇİN TIKLAYIN!

68 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim öncelikle tedavin hayırlı olsun :) Bende roaccutane benzeri olan zoratanin tedavisi gördüm.Yaklaşık 5 ay sürdü.aynen senin gibi sabah 10 akşam 20 mg aldım ilaçları.Sonuç harika.inanılmaz fark ediyor.Siyah noktalar sivilceler artık sadece geçmişte kalıyo.Ama yan etkileri de yok değil.. dudak kuruluğu en çok görülen etki ve şiddetli oluyo yarım saatte bir nemlendirirdim ben.annem de kullandı bu ilacı onda burun kanaması da yapıyordu.velhasıl yan etkileri bir yana sonuç çok güzel yani ben fazlasıyla memnunum :) yılma devam et sakın yarıda bırakma :) farkı hissedeceksin emin ol :)
Sevgileriiiimle

Shimizu Zen dedi ki...

Canım benım teşekkür ederim. İnşallah benı yıldıracak kadar şiddetli yan etkisi olmaz. Şu an epey kararlıyım ama bakalım hayırlısı. İletişimde kalalım mutlaka tecrübeli kişilerin desteğine ihtiyacım var:)
Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Tabii ki istediğin zaman bana ulaşabilirsin her türlü destek tam destek :)
mmervenas@gmail.com
biryumakhobi@blogspot.com
Sevgiler :)

Aslıhan dedi ki...

merhaba, hayırlı tedaviler :) ben de bundan 3sene önce ocak ayında kardeşim ve bir arkadaşımla aynı anda 6 aylık Roaccutane tedavisine başlamıştım. Günde 3adet 20mg kullandım ve gerçekten çok memnunum. Benim yaşadığım yan etkiler pek fazla olmadı, sadece ilk aylar aşırı yağlı olan cildim birden kuruduğu için burun kenarlarım ve dudak çizgilerimde yanma/sızlamalar oldu, dirseklerim çok kurudu, bir de terlemelerim kesildi :) çok su içtim kullanırken böbreklerimde sorun olmasın diye, bir de güneş kremi sürmeden dışarı çıkmadım; çünkü hemen lekelenmeler oluyordu burnumda :) Bunun yanı sıra her ay ilaç bitince tahlil yaptırarak kullanmaya devam ettim, tahlillerden birkaç gün önce fastfood, cips vs. aşırı yağlı yememeye dikkat edersen iyi olur yoksa kolestrol tavan yapıyor :) Şimdilik bunlar aklıma geldi sormak istediklerin varsa yardımcı olurum elimden geldiği kadar. Tedaviden çok memnun kaldım, kaç sene geçti üzerinden pms dönemlerimde bile doğru düzgün sivilce çıkmıyor artık, umarım sen de memnun kalırsın.

Kermit Alemlerde dedi ki...

merhaba kardeşim görmüştü aynı tedaviyi epeyce yan etkilerinden zarar gördüğü anlar oldu ama cildi kaymak gibi şu an öncesine bakarsan çok mutluyum onun adına beslenmene ve kendine dikkat et alacağın güzel sonucu düşün :)Geçmişler olsun ..

Unknown dedi ki...

merhaba
öncelikle geçmiş olsun
zor bir süreç ama motivasyonunu yüksek tutarsan sürekli bepanten taşırsan cantanda sorun olmadan atlatırsın inşallah
ben kullanmadım ama antibiyotiklerle 3 yıldır akne tedavisi görüyorum dönem dönem çene bölgemde 3 5 tane geçmeyen aknelerim oluyor antibiyotik içiyorum ne desem cilt doktorum vermedi şu ruaktanı :)
yan etkisi çok amaan öcü o hap diyenler gerçekten geçmek bilmeyen aknelerin sıkıntısını bilmiyor.
destekliyorum yani içeni :) içen arkadaşlarım oldu bol su içmek ve yüksek faktörlü güneş koruyucu kullanmak faydalı olacaktır.
dudaklar cok çatlıyor bir de ona dikkat etmelisin
psikolojik etkilerini benim arkadaşlarım hiç yaşamadı umarım sende de olmaz canım
sonuçları yazarsan süreç içinde çok sevinirim

secilgil dedi ki...

Ben 2 ay zoretanin kullandım, bu tip ilaçların yan etkilerini hiç bilmeden...
Depresif ruh halim hep var olduğu için bir şey söyleyemem ama kuruluğu çok yaşadım..
Dudaklarım için blistex vermişti doktor ama zaten normalde bile idare etmiyor o beni :)
Polikistikover liyim dolayısıyla böyle bir tedavi görmenin benim üzerimde sadece geçici etkileri var.. Bir süre sonra yeniden oluşmaya başladı. Hormonlarımı zaptırapt altında tutmaya çalışıyorum o yüzden :)

isimsizasistan dedi ki...

Merhaba, geçmiş olsun....
Aynı dertlerden muzdaribiz..
Yıllardır geçmeyen sivilcelerden kurtulmak için Roaccutane kullanıyorum ben de..
Bugün 12. GÜNÜM... yaşadıklarımı blogumda her gün detaylarıyla yazıyorum.
Merak ederseniz roaccutane günlüğüm burda :) http://roaccutanekullan.blogspot.com/
Destek şart birbirimize!

ayamaya dedi ki...

geçmiş olsun, rouccutane'ı iç hastalıkları veya dahiliye uzmanının tavsiyesiyle ve sadece reçeteyle alabilirsiniz :)

ayamaya dedi ki...

Ben de lise yıllarımda aşırı akneli cildim yüzünden çok sıkıntılar yaşadım, ayy yavrum noldu yüzüne diye beni yoldan çeviren teyzeler yüzünden psikolojim bozulmuştu , 21 yaşındayken 9 ay boyunca rouctane tedavisi gördüm , benim doktorum her ay kan tahlili yaptırıp o doğrultuda ilacın dozunu belirliyordu , dudak kuruluğu dışında hiçbir yan etki yaşamadım, bepanthene merhem yanımdan ayırmadığım bir parçamdı, şuan 35 yaşındayım, zamanında çok uğraştığım için cildimdeki akne delikleri haricinde stres ve adet dönemleri dışında sorunum olmuyor. Tabi eskisi gibi akne şeklinde değil ufak sivilceler olarak baş gösteriyor. Birde bu ilaçta A vitamini takviyesi olduğu için aşırı et tüketmekten kaçınmamı tavsiye etmişti doktorum. Çok çok geçmiş olsun , pürüzsüz cildine kavuştuğunda özgüvenin tavan yapacaktır emin ol :))

ayamaya dedi ki...

Geçmiş olsun tedavi bittiği gün herşey süper oluyor, emin ol :)

ayamaya dedi ki...

En ciddi yan etkisi bu ilacı kullanırken hamile kalınırsa bebek %99 sakat oluyormuş , bekarlar daha şanslı ilaç kullanımı konusunda, evli olanlar da ciddi anlamda korunmalılar.

supercellma dedi ki...

selaaam! 2009 yılında 9 ay süren Roaccutane muadili Zoretanin tedavisi gördüm ben de... Tedaviye başlamadan önce de tıpkı senin gibi denemediğim antibiyotik, merhem, losyon kalmamıştı fakat hiç bir sonuç alamamıştım. Sonra bir gün canıma tak dedi ve gittiğim yeni doktora bana nolur artık bu ilaçlarla tedavi vermeyin ben sonuç istiyorum dedim o gün tahlillerle birlikte tedaviye başladık. 9 aylık bir tedaviydi benimki ve itiraf etmeliyim ki ilk 2 ay o içeride pörtlemeyi bekleyen aknelerin cilt yüzeyine çıkmasıyla bi "bıraksam mı lan bu tedaviyi, yüzüm daha beter oldu" düşüncesine kapılmadım değil, ama pes etmedim ve sonuç mükemmel parlak, canlı, diri bir cilt. İnsanların her zaman her konuda bir fikri bir yorumu illaki oluyor, boşver sen tedavine bak bu sonuçta tedavi olması gereken bir cilt hastalığı... Sabredip düzenli kullanmaya devam edersen eminim ki iyi ki içmişim bu ilaçları diyeceksin :) Sevgiler

Shimizu Zen dedi ki...

Böyle yan etkileri olmadan tedavisi biten insanları görünce daha bi mutlu oluyorum. Zaten bol bol su içerim ve güneş kremini eksik etmem o açıdan zorluk yaşamayacağım. Arada bi cips kaşırabilirim ama:) Teşekkürler desteğin için sevgiler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Yan etkilerini bile göze alıyor insan akneyle geçen onca seneden sonra. Teşekkürler sevgiler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Ahhh çok iyi bilirim çeşit çeşit ilaçlar kullanırsın ama fayda etmez, yine hayal kırıklığı ve yine akneyle geçen günler. Zaten roaccutane' nı vermeyen doktorlar yüzünden bu kadar geçiktim:( İnşallah tedavi bitiminde de geçen o günlerin hepsini unutacağım. Teşekkürler sevgiler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Geçmiş olsun sana da canım.
Ben de blistex depoladım eve, şimdilik dozum çok yüksek olmadığı için yeterli oluyor.
Depresif ruh halinden bende eser yok şimdilik, belki kendimi çok gaza getirdim o yüzdendir.
sevgiler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler geçmiş olsun ikimize de:)

Shimizu Zen dedi ki...

Ahh o teyzeler :) Beslenmeme ve cilt bakımına dikkat ediyorum bu konuda çok hazırlıklıyım. İnşallah ben de istediğim sonuca ulaşırım. sevgiler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Aaaa sen de miii kullandın:) :) Ben kendime söz verdim başta pörtleyen sivilceler bile motivasyonumu bozamayacak, yoksa 40 yaşında bile yüzümde akne dolu olacak gibi hissediyorum. Zaten kimseyi de duyduğum yok, insanlar köstek olmaya çok meraklı. Teşekkürler tatlım desteğin için, güzel sonuçları müjdelemek için sabırsızlanıyorum :)

Unknown dedi ki...

merhabaaaa. öncelikle bende sana sabır diliyorum. ben 7 aydır kullanıyorum ve şu an son tabletim... bir kere sabırlı olup sonuna kadar sürdür bu tedaviyi sakın bırakma yüzünden dolayı insan zorlanıyor ama 4. aydan sonra iyileşmeye başlıyor ve ilacı bırakınca daha çabuk iyileşme gösteriyor.. benim söylemek istediklerim var benim bir kaç arkadaşım daha kullanıyor ama onlara doktorları söylememiş ben size söylemek istedim dikkat etmeniz gerekir.
1-yüz nemlendiricinizi zaten kullanıyorsunuz
2-şu an yenisiniz ama eliniz kolunuz bacağınız kuruyup yara olacak onlar için bütün vücudunu sürekli kremlemen gerek
3-belli bir dozdan sonra eklem ağrısı yapıcak belin sırtın ağrırsa bu ilaçtandır
4-kuruluk yaptığı için burnunuz kanayabilir burnunuzun içinede krem sürmelisiniz
5-göz damlası.. bir çok kişi kullanımıyor ama gözdede kuruluk yapıyor ve günde 4 kere göz damlasını kullanmak gerekiyor.
6-dudaklarınız için sakın bephantene kullanmayın onun başka bir yan etkisi var burda söylemem doğru olmaz:)

bunlara dikkat ederseniz ve sabırlı olursanız her şey daha iyi olur :)

http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/ bu da benim blogum :)

BuseYavuz dedi ki...

merhaba,yazını okudum. ben yan etkileri bizzat gördüğüm için cesaret edemedim. sen yan etki görmeden tedavini sonlandırırsın inşallah.

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkür ederim şu ana kadar büyük bir yan etki yaşamadım :)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler öneriler için :)

Adsız dedi ki...

merhaba:)bende roa kullanıyorum 1 ay oldu.günde max 3 min 3sivilce ile devam ediyorum sadece alnımda vardı ve öyle devam ediyor su ana kadar bir azalma degil hafif bir artma yasadım.kırmızı izler lekeler olustu bunlardan nasıl kurtulacagım bilemiyorum ve sıkıntı yapıyorum alnım leke leke oldu ve bundan cok rahatsızım......:((

Shimizu Zen dedi ki...

Mrb. geçmiş olsun
shimizu062@gmail.com' a mail atarsan kullandığım cilt bakım ürünlerini paylaşabilirim.

Unknown dedi ki...

Selamlar. Bende roaccutane' yi kullanalı yaklaşık 3 hafta oldu. Şuana kadar dudak kuruması dışında başka bir yan etkisi olmadı. Yanlız düzenli olarak fitness yapıyorum ve ağır kiloda çalışıyorum. Roaccutane eklem ve kas ağrısı gibi yan etkisi olduğunu okudum spora devam etmelimiyim? Devam edersem ileriki zamanlarda eklem yerlerimde ve kas gelişiminde ciddi zararı olur mu? Bu konu hakkında bilgi sahibi olan beni aydınlatırsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler. aydin_isik01@hotmail.com

Adsız dedi ki...

>>>İlacı kullanmak konusunda tereddütü olanların okumasını tavsiye ederim<<<
Öncelikle, ilacı halen kullanmakta olan arkadaşlara Allah'tan sabır diliyorum. Sanıldığı gibi bu ilacı kullanmaya başladığınız günden itibaren, vücuda girmesi gerektiğinden daha fazla A vitamini girmektedir. Bu yüzden vücudun içindeki yağ bu hap yardımıyla dışarı atılmaktadır. Duyduklarınızın aksine bu ilaç her kullanıcıda sivilce çıkmasına sebep olmuyor. Evet ortada bir sivilce çıkma durumu var burası aşikâr fakat, yeni sivilceler oluşmuyor. Cildin altında ne kadar sivilce varsa(1 yılda çıkacak olan sivilceleri) 1ayda çıkarıyor. Yani size yeni yeni sivilceler yaratmıyor bu ilaç. Ben şanslı olanlardanım ki bu ilaç öncesinde farklı bir antibiyotik kullanmıştım ve yeteri kadar sivilce çıktığından bu ilacı kullanmaya başladığımda Allah'a şükür çok fazla (sivilce bakımından) etki görmedim. Bu demek değildir ki herkeste böyle olur. Eğer doktorunuz tam tesisatlıysa, ona cildinizin altındaki çıkabilecek olası sivilce miktarını sorduğunuzda sizi bilgilendirecektir. Bildiğim kadarıyla bu ilaç daha çok bayanlarda daha zorlu geçiyor. Çıkan sivilceleri çoğu bayan kimyasal maddelerle kapatmaya çalıştıklarından cilt daha çok harap oluyor. Kesinlikle altını çizmek isterim ki, sabırlı değilseniz, ilacı yarım bırakacaksanız başlamamalısınız. Başlayanlara da şunu söylemek isterim ki; doktorunuzun söylediklerine uyar ve zamanınızı doldurana kadar ilacı eksiksiz kullanırsanız, sonunda neyi istiyorsanız ona kavuşacaksınız Allah'ın izniyle. Hala kullanmakta olan(özelliklede yan etkileri ağır geçiren) arkadaşlar söylediğime pek inanmıyor olabilir :) Çünkü gerçekten bazıları çok ağır geçiriyor. Allah'a şükür ben onlardan olmadım. İnşallah sizde olmazsınız. Aklımdayken söylemek isterim; okul arkadaşımla aynı zamanda başladım bu ilaca. Onun suratı gerçekten moral bozucu bir hal almıştı. Ben bile düzelmeyeceğini düşünüyorken, benden daha güzel bir cildi oldu şuanda. Ne leke var ne birşey. Leke konusunda tereddütü olanlara; eğer siz dışarıdan kendiniz(makyaj türü maddeler)müdahele etmez ve sadece ilacı kullanırsanız; ilaç bittikten 15 gün kadar sonrasında birşey kullanmıyor ve sürmüyorsunuz. Ondan sonra ise tonik ve krem ile cildi rahatlatmaya yönelik 2 3 ay kadar bir tedavi süresi oluyor(bu kişiden kişiye değişir). Daha sonra Allah nasip ederse birşey kalmıyor.

Tedavi evrelerini yazmaya gerek duymadım(Yan etkiler vb..) çünkü ilacın prospektüsünde hepsi yazıyor.
Allah'a emanet olun. İnşallah sabırlı olursanız güzel sonuçlar alacaksınız.

Adsız dedi ki...

Benim 4. ayım bitiyor cok halsizlik yapıyor ama yine de memnunum sivilecelerim ilk aydan sonra kesildi yüzüm düzeldi birkaç kucuk iz dışında. Korkulacak bir ilaç degil saçlarım da kurudu takviye besinler alıyorum bunun için herkese geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

Roaccutane kullanırken sir ağda yaptıran var mi? Varsa ciltte soyulma vb yaptı mi arkadaşlar. Gunde 20 mg doz kullanıyorum

Shimizu Zen dedi ki...

Ağda çok uygun deil, cilt hassaslaşıyor çünkü.
Ama senın dozun düşükmüş cildin kurumadıysa küçük bi bölgede deneyebilrsin ağdayı.

Adsız dedi ki...

Cok teşekkürler cevap için

feriha dedi ki...

bende kullanıyorum çok yan etkileri var ama bi okadar da cildimde degişiklik var

Unknown dedi ki...

valla ben tedaviye başlayalı 4,5 ay oldu ama bıktım artık sabır felan kalmadı şeytan diyo bırak ama emeklere acıyorum..tamam yüzüm gerçekten düzeldi ama dudaklarım berbat kuruyo çatlıyo soymadan duramıyorum geriliyo yoksa soyucada kıpkırmızı yara içinde dudak etrafım bide nişanlıyım utanıyorum artık..nasıl geçircem kalan bir buçuk ayı bilmiyorum allah hepimize sabır versin arkadaşlar..

Adsız dedi ki...

bendede bu sorun war ama abartılı bir şeklde sivilce yok yaşım 17 öyle bazı arkdaşlar giibi 40 50 tane ynaklarının hepsini kaplıcak kadar yok buurn yanlarımda cıkan sivilcekler özellkle beni rahatsız ediyor yoks aynaklarımda 3 4 tanwe sivilce ve kck başlı sivlceler war onlardan pek rahatsızlıgım yok ama burnmn ynaında fln war :S çok kötü insannalara bakmaya utanıyorum harbiden ve cildm çok yaglı benm giib olup bir ilaçtan feln fayda gören wrasa yardımcı olabilrmi Bu siteye fzla giremm belki cvbınızı göremm ama www.facebook.com/salihakdeniz01 burdan bana msj atan wrasa çok svnrm arkadaşlar

Farfarella dedi ki...

Canim postun bana cok moral oldu. Ben de 3 sene boyunca aklina gelebilecek herseyi kullandim antibiyotiklerden tutun tretin, eritretin clyndoxil kremlere kadar hepsi sadece gecici cozum oldu. En sonunda korkuyor olmama ragmen bu ilacin kucagina dustum. Faydasini gormus olman cok guzel umarim boyle devam eder. Ben de blogumda paylastim sivilce hikayemi okuyabilirsin
http://www.farfarella.com/roaccutane-tedavisi/

Adsız dedi ki...

Yardim edin lutfenn.ben yeni basliyorum ilaca ama bacaklarim icin lazer yaptiriyorum zarari olur mu arkadaslar .

Shimizu Zen dedi ki...

İkisi aynı anda uygun değil diye biliyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba yazalı baya olmuş tedavi sureciniz tamamlandi mi acaba ? Bir de tedaviye başlarkenki sivilce yogunlugunuz nasıldı yani fazla ve iri miydi yoksa daha ufak ve izler şeklinde miydi? Bende yıllardır yüzümden eksik olmayan sivilce ve sivilce izlerinden çok sıkıldım artık bu tedaviyi banada önerir misinz ?

Shimizu Zen dedi ki...

Sivilcelerim büyük ve kistik di. Sayı olarak az olmasına rağmen uzun süre geçmiyordu. Güzel bir cilt için kullanmanı öneririm, tabi yan etkilerine katlanmak şartıyla.

Unknown dedi ki...

bnde aynı tedawiyi görüyorm şuan 10 gün oldu dudaklarm yeni yeni kurumaya başladı bnde ilk başlarda çok korkmuştum yan etkilernden falan ama sonucunu düşündkçe tüm korkularım yok oluyor ALLAH hepimize yardmcı olsn yaa..

Unknown dedi ki...

Merhabalar bende zoretanin kullaniyorum 1 ay 3 haftadir yuzum komple soyuluyo ve doktorun verdigi nemlendirici bi ise yaramiyor bunun icin onerileriniz varsa yazar misiniz simdiden tesekkur ederim

Unknown dedi ki...

merhaba
geçmiş olsun.ben de 2 yıl önce bu ilaca başlamıştım ama internetten yaptığım bi araştırma sonucu korktum ve bıraktım.19 gün kullanıp kestim ilacı.ilaç cildi incelttiği için yüzde kırışıklıklar oluyormuş alında dudak kenarlarında mimik çizgilerinde falan.hatta alnımda Z şeklinde çizgi oluşmuştu ilaç kullanımı esnasında.bırakınca geçti şükür..cildin gençliğini ve elastikiyetini sağlayan kolojen dokusunu yok ettiği için ciltte kırışık ve çökme yapıyormuş..bunu duyunca çok korktum doktora sordum o da aksine gençleşmek için kullananlar var bu ilacı dedi ama ben korkmuştum bir kere öyle bıraktım işte.bu gerçekten doğrumu bilmiyorum ama şüphesi bile yetiyor.özellikle ilacı bıraktıktan 1-2 yıl sonra yüzünde çökme meydana gelenler olmuş.sivilcelerimle sürekli başım dertte ne yapcm bilmyrm offf :(

Adsız dedi ki...

firma ismi vermek serbestse sana önerim var

Adsız dedi ki...

Konununun uzerinden cok gecmis ama bir sey sormak istiyorum yukarida agda yapmamak gerektigi falan yaziyor bacak ve kola bile mi yani yuz hassaslasabilir o yuzden deri kalkar ama bacakta da boyle olur mu birde koltukaltivar tabi

guliz dedi ki...

Sonucu cokk merak ettimmm:)) babyfeys oldunuz muuuu :) sonuclar motive edici hakkattennn :) 9. Gunumdeyimmmm ve sizdeki sonucu cok merak ettim kullanali bir yili askin.sanirimm :) simdiden tesekkurler ;)

guliz dedi ki...

Sonucu cokk merak ettimmm:)) babyfeys oldunuz muuuu :) sonuclar motive edici hakkattennn :) 9. Gunumdeyimmmm ve sizdeki sonucu cok merak ettim kullanali bir yili askin.sanirimm :) simdiden tesekkurler ;)

guliz dedi ki...

Sonucu cokk merak ettimmm:)) babyfeys oldunuz muuuu :) sonuclar motive edici hakkattennn :) 9. Gunumdeyimmmm ve sizdeki sonucu cok merak ettim kullanali bir yili askin.sanirimm :) simdiden tesekkurler ;)

Adsız dedi ki...

Bende zoratenin kullanmaya başladım bugün. Daha öncesinde bir arkadaşım kullandı dudaktan ziyade yüzü de çok kuruyordu şimdi benimde öyle olacak ya ne kullanmalıyım yüzüm için yardımcı olursanız sevinirim...

Adsız dedi ki...

Kullanmadigim ilac kalmadi biktim artik kesin cozum istiyorum dedim yuzume bile bakmadan krem yazip gonderdi daha bugun azro die bi antibiyotik verdi kullanan var mi arkadaslr iyi gelir mi ?

Adsız dedi ki...

ben de ıdrar sıklıgı oldu 2.gunum susuzluk var gunde 8defa cıkıyorum sorunmu var acaba

Adsız dedi ki...

Almamız gereken total doz nedir biliyor musunuz?

Unknown dedi ki...

Ben su an 2.5 ayin icindeyim acik tenliyim ve kizaran sivilcelerim cok belli oluyor ve suratimdaki sivilce sayisi başta azalmisti simdi artti bu normal midir? Ve ne zaman gecer bilgi verirseniz sevinirim :)

Unknown dedi ki...

ben 8. gündeyim hala hiç bi etkisini görmedim kuruma falan olmadı ile etkisini ne zaman gösteriyo ?

Unknown dedi ki...

bu ilacı kullanırken imex kullanabilirmiyiz ve ilaç vücuttan 6 ay sonra temizleniyormuş 6 ay sonra hamile kalınabilir mi?

Susamm dedi ki...

yarın başlıyorum ve polilistikover liyim bende. ilaç tedavisi bitse bile sivilcelerim çıkmaya devam edecekmiş. oofff :((

Unknown dedi ki...

Merhaba benide 4.aya yeni girdim kirmizi lekem cok acaba onlar da ceker mi bilginiz var mi bu konuda

Unknown dedi ki...

Merhaba. Bende roaccutane tedavisine başladım. yaklaşık 3 ay oluyor. ancak bende saç dökülmesi başladı. Sizce Roaccutane'nın böyle bir etkisi var mı ?

Unknown dedi ki...

Sivilce izlerini geçiriyormu .Bide yanaklarımda 3 .4 tn kahverengi lekeler olustu yüneş lekesi olabilir onlarda geçermi ..Herkese Teşekkürler Herkese geçmiş olsun

Loweherz dedi ki...

Ufuk Demir bildiğim kadarıyla sivilce izlerini geçiriyor ama hepsini değil. Bazen dermaroller veriyorlar. O geçiriyor :) Güneş lekesi hakkında bir bilgim yok.

Loweherz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
jozer dedi ki...

16 yaşındayım ve 2 sene önce yüzüm çok güzeldi ve bembeyaz di hiç bişey yoktu yüzümde 1 senedir yüzüm çok kötü oldu alnımda hiç bişey yok yanaklarım da izler oluştu. Ve sıkmadıgım halde böyle oldu bugün gittim ilaç almaya ve bundan sonra başka bi ilaç kullandım çok kuruttu şimdi başka bi ilaca geçtik roactuane verdi daha kullanmadım ve herkez kullanmami tavsiye etti kuzenimde kullandı ve suan tertemiz yüzü ve cok güzel inşallah faydası olur Teşekkürler :))

gylmz dedi ki...

3ayima girdim hafif azalmalar var cildinde asiri derecede çok vardi 50 mg yükseltti ilaclarmi çok feci şekilde kas agrisi yapiyor sadece sabredn geçiyor cunku

gylmz dedi ki...

3ayima girdim hafif azalmalar var cildinde asiri derecede çok vardi 50 mg yükseltti ilaclarmi çok feci şekilde kas agrisi yapiyor sadece sabredn geçiyor cunku

Unknown dedi ki...

Merhaba kız arkadasimda gecmeyen bir egzama vardi izmirde kent hastanesinde calisan seniz hanim yaklasik olarak 1 sene boyunca kortizonlu ilaclar verdi bu duruma daha fazla dayanamayip kiz arkadasimi isil kicarslanin muayenehanesine goturdum 1 senedirde onda tedavi goruyor pharmaceris in bazi urunlerini kullaniyorduk 2 ay once isil hanim ruacutane tedavisine basladi akne falan diyorsunuz kiz arkadasimda 1 tane sivilce yok cildi biraz yagli okadar gunde 10 mg sabah 20 mg aksam olarak kullaniyor sizce baska bir doktora daha goturmeliyimiyim tecrubeli arkadaslae bu konudaki dusubcelerini yazarsa sevinirim

Selin dedi ki...

Merhabalar.roaccutane tedavimde 4.ayımdayım günde 40mg alıyorum.doktor yan etkilerinden yakındığım için 20mga düşürdü ama yine de devam ediyor rahatsız olduğum yan etkiler.benim göğsümde,el bileklerimde,omuzlarımda,dirseklerimde,bazen sırtımda ve kollarımda dolaşan ağrılar oluyor.bir de psikolojik anlamda çok endişeli oldum.aynı sorunlardan yakınan arkadaşlar varsa yazabilir mi lütfen

Unknown dedi ki...

Bende kullanıyorum. 20 mg ile başladım. Dudaklarım oldukça kuruyor ve burnumda hafif yaralanmalar oluyor. Ve benim sivilcem yok daha doğrusu büyük kistler halinde. Gözümün alt tarafında 3 tane var kızarık halde ve bu moralimi çok bozuyor. Aslında insanların tepkisi beni ürkütüyor yoksa benlik bişi yok. 1 ayımın bitmesine 3 gün kaldı. Beni motive edicek şeyler söyleyin ltfen. İlaca başladığımda bu kistlerin azalacağını düşündüm ama neredeyse haftada bir yeniden çıktı bu kistik yapıda sivilceler. İnşallah geçer. Biraz tedirginim. Yardımlarınızı bekliyorum

Unknown dedi ki...

Bende yeni basladim bu ilaca 1 hafta oldu. Ama daha once aknegen diye bir ilac kullanmistim 6 ay ilk yillar guzel di. Cildim sonra. Tekrar sivilceler olusmaya basladi. Tekrar doktora gittigimde. Yeteri dozu kullanmadigim icin. Tekrar olusmus sivilceler. Ve tedaviye. Yeniden baslamamiz gerektigin soyledi. Inslh bu son olur.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)