18 Mayıs 2015 Pazartesi

Organik makyaj malzemeleri || Miss W || Yasam Dükkanı

Yaşam dükkanı; temel felsefesi "Doğaya zarar vermeden bizi kaliteli markalarla buluşturmak" olan bir adres. Bu hedef doğrultusunda üretim ve içerik açısından masum bir o kadar da kaliteli markalarla çalışıyorlar. 

Yaşam dükkanı' nda yer alan organik ve temiz içerikli Miss W ile tanıştım. Markadan biraz bahsetmek gerekirse;

*Miss W; hayata karşı cesur ve özgür kadınlar için üretilen organik makyaj malzemelerini içeriyor. 
*Organik denilince hemen ön yargılı yaklaşmayın. Mesela köpürmeyen, saçı hacimsiz bırakan şampuanlar gibi düşünmeyin. 
*Kullandığım kadarıyla Miss W ürünleri; klasik makyaj malzemelerini aratmıyor.
*Miss W Ecocert ve Cosmebio sertifikalarına sahip. Ambalajı %100 geri dönüştürülebiliyor.


Miss W Volumising Organik Maskara hem hacim hem de uzatma konusunda çok başarılı. 
Siyah, yoğun bir renk veriyor. Açıkçası bu kadar seveceğimi ben de beklemiyorum.
2. kat uygulamadan sonra bile topaklanmaya neden olmuyor, tek tek ayırıyor.
Fırçası oldukça zarif, yoğun uygulamaya izin veriyor.



En güzel yanı, içerisindeki gül suyu ile kirpiklere bakım yapması ve aloe vera, nem, besleme, yenileme özelliği olması. Makyaj sonrası kirpik dibi iltihabı, alerji , hassasiyet yaşayanların kulak kabartması gereken bir nokta bu.




Aynı şekilde markaya ait 2 numaralı organik fondöten akıcı kıvamda ve ciltte aydınlık duran bir bitişi var. Kalıcılık ve kapatıcı özelliği orta düzeyde. %99 doğal içeriğe sahip olması efsane bir özellik. Cildimde alerjik bir duruma neden olmadı (Buradan tık tık).

Miss W ürünlerinin fiyatları diğer organik ürünlere göre oldukça uygun. Şu an Yaşam dükkanı' nda indirim var. Vücudumuzda yıllarca biriken kozmetik artıklarını ve zararlı içerikleri düşünürsek aslında her biri güzelliğimize ve sağlığımıza yapılan yatırımlar olarak düşünebiliriz. Özellikle hamile ve yeni bebek sahibi annelerin Miss W markasındaki ürünleri incelemesini rica ediyorum.

*Beni bu markayla buluşturan Yaşam Dükkanı' na teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)