17 Mayıs 2015 Pazar

Pink & more 2 kisilik pasta seti

Evlilik hazırlığı bitmek bilmeyen bir süreç. Evlendikten sonra da en çok vakit geçirilen yer mutfak olunca, mutfağımızın ihtiyaçları  bitmek bilmiyor. Sevgiyle yapılan yemeklerin ve tatlıların sunumlarına eşlik edecek güzel servislere, renkli tabaklara ve fincanlara sahip olmak, içimizdeki küçük kız çocuğunun evcilik oyunlarından kalan bir tutku adeta.
Kaç yaşında olursa olsun, renkli , kaliteli ve modern desenlere sahip bir bir sofra takımı  görünce heyecanlanmayan bir bayan tanımadım ben ! :)
Ee internet elimizin altındayken, güzel sunumlarımıza eşlik edecek takımlara ulaşmak hiç de zor değil. Son dönemlerde trend olduğu üzere pastel renklere ve her bayanın seveceği pembe/mavi çiçeklere sahip pink&more' a ait ürünleri görünce ben de karşı koyamadım.


5 çaylarıma eşlik eden bu pasta seti; 2 şer adet fincan, fincan altlığı, tatlı tabağı, çatal, bıçaktan oluşuyor. (tık tık)



Tabak ve bardakların hammaddesi porselenden daha dayanıklı olan new bone. Çatal ve bıçakların uç kısımları paslanmaz çelikten, makinede yıkanabilir özellikte. Kalitesi ve desenlerin canlılığı fotolara yansımıştır umarım.



Severek kullandığım bu takımı bu yaz evliliğe hazırlananlara ve yeni gelin ruhunu kaybetmeyen tüm evlilere önermek istedim. 
2 kişilik bu seti kahvaltı seti olarak da kullanıyorum. Fiyatı 59,90.


Markanın sitesinden bu takımı ve diğer çeşitleri inceleyebilir, online olarak alışveriş yapabilirsiniz. 6' lı kaşık-çatal setleri ve sofra takımları ise yakın markajımda. Sanırım annem için de güzel bir takım oluşturacağım :) 

İstediğiniz ürünleri sepetinize atıp kendi takımınızı oluşturabilmeniz ise en güzeli. 100 TL üzeri kargonun bedava olduğunu hatırlatmak isterim.



Küçük pembe çiçekleriyle kendine ait bir tarzı olam pink&more ürünlerine uygun fiyatlarla sitesinden ulaşabilirsiniz.
Böyle güzel bir takımım olunca bana da kek-kahve keyfi yapmak düşer ::)
Sevgiler :)

Not:Cupcake desenli servis ve bardak altlıklarını dekor amaçlı kullandım.Sete dahil değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)