17 Nisan 2014 Perşembe

Sheinside.com yeşil şifon tunik ve palto | Online alışveriş

Geçen hafta pazar kombininde giydiğim yeşil gömleğimi nerden aldığımı soranlar oldu. Kendisi sheinside.com' dan. Aslında bu siteden kendime uygun çok fazla parça bulamıyorum ama bu yeşil gömlek rengiyle beni ilk görüşte tavladı. Uzunluğu diz seviyesinde ve tamamen şifon. Sitedeki resminde kumaşı daha kalın gözüküyor ama gerçekte transparan. Bir body ve skiny jean ile harika bir uyum yakalıyorlar. 





Aynı siparişimde siyah bir palto /trençkot da almıştım. Sıradışı kumaşı ve belindeki kemeri ayrı bir hoşluk katmıyor mu?  Kumaşı ince olduğu için yağmurlu, serin havalarda da rahatça giyilebilir. 

(Click for foto)

Sheinside.com' dan yaptığım bu alışverişim de sorunsuz geçti. Tek beklenmedik durum palto bedeninin bana büyük gelmesi, önümüzdeki kış giymeden önce terziye uğramam gerek.
Sheinside.com' dan kargo ücretsiz alışveriş yapabilirsiniz, gümrüğe takılma sorunu olacağını sanmıyorum. Bu konuda en çok güvendiğim sitelerden birisi kendisi.
Şimdiden herkese mutlu haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)