6 Nisan 2014 Pazar

Pazar gezmesi | Persunmall pembe çanta

Kalabalık ve sizi çok seven bir aileniz varsa iş dışındaki vakitlerinizin çoğunu onlara ayırmak zorundasınız :)Bu aralar bizim haftasonlarımız da aile ziyaretleri ile geçiyor. Pazar kahvaltıları ve çay eşliğinde yapılan uzun sohbetler ise gezmelerin en güzel yanı :)

Bu pazar gezmesinde bana Persunmall.com' dan aldığım pembe- fermuarlı çantam eşlik etti(tık tık). Sipariş öncesi nispeten yüksek fiyatı yüzünden tereddüt etmiştim ama elime ulaştığında zerre kadar pişmanlık duymadım. Zira pembe renk bir çantaya ancak bu kadar yakışabilirdi.
Bu çantaya sahip olduğunuzda meraklı bakışların üzerinizde olacağından emin olabilirsiniz.






Pembe çantamı yeşil şifon gömleğimle kombinledim. Maalesef bu foto.dan sonra hiç sevmediğim ütü ritüeli başladı benim için :( Şifon kumaşlar neyse de, zor parçalarda vakitten tasarruf için bir buhar kazanlı ütüye ihtiyacım var. Philips'in normal buharlı ütüsü kırışık kumaşları açmakta yetersiz kalıyor. Bu konudaki önerilerinizi bekliyorum.

Benim önerim ise Persunmall.com' a bakmanız olacak. Yeni sezon ürünler kargo ücretsiz yaklaşık 3 hafta da kapınızda oluyor.

Herkese mutlu haftalar :)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çantaya bayıldım tam da pembe çanta ararken ^^

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)