24 Ekim 2013 Perşembe

The Body Shop Body Butter | Çilek ve Moringa çiçeği

The Body Shop kokularıyla beni benden alan çok sevdiğim bir marka.
Geçen sene indirim döneminde body butter ve duş jellerinden depolamıştım. 
Onca kozmetik arasından kullanmaya sıra gelmeyince ambalajları bile değişmiş tabi :)


Havaların soğumasıyla birlikte yeniden favorim oldu body butterlar.
Kuru ve normal cildiniz varsa yumuşatıcı etkisini çok seveceksiniz.


Ayrıca kokuları bile kullanmak için başlı başına bir sebep. Çilekli olan çiçek kokulu parfümlere harika yakışıyor, Moringa çiçeği ise vanilyalı parfümlerin kalıcılığını artırıyor. Günlük parfüm seçimime göre tercih yapıyorum yani:)

Body butterların içinde besleyici özler ve vitaminler de var.

İçerikleri nispeten temiz olsa da, organik, aşırı masum ürünler değil. Ama seviyoruz Body shop' u napalım :)

En sevilecek yanları ise hayvanlar üzerinde test yapmıyor olmaları ve ürün ambalajlarının geri dönüşümlü olması.

Kış bakımınıza mis kokuları da eklemek istiyorsanız The Body Shop' a bir uğrayın derim. Bir çok üründe 3 al 2 öde fırsatı var şimdi.

5 yorum:

Kermit Alemlerde dedi ki...

Misler gibi : ) Tbs butterlar sırf keyiflik bile kullanılır hakkaten :)

sena zeyrek dedi ki...

kokularını hissettim okurken :) çok güzel iyi günlerde kullan

Shimizu Zen dedi ki...

Vazgeçilmicek bi koku hem de:)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler Senacım:)

Unknown dedi ki...

Honeymania'yı kullanıyorum harika bir kokusu var. Aldığımdan beri sadece onu kullandım. Bitince yenisi alınacak:)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)