11 Ekim 2013 Cuma

Kışa Hazırlık | Tchibo Online Alışveriş


Tchibo yani şu bildiğimiz kahveci :) haftalık temalarını takip ettiğim adreslerden birisi.
Vakit buldukça  mağazadan da alışveriş yapıyorum kahve kokusunu içime çeke çeke.

2- 8 Ekim arasında Tchibo.com' da bedava kargo fırsatı vardı, değerlendirdim istedim.
Zaten olması gereken şey ancak özenli ve hızlı teslimat beni şaşırtıyor ve mutlu ediyor artık.
Tchibo kargom 3 günde kapımdaydı.





*Babam ve eşim için organik pamuklu pijamalar( Mecburen aynı pijamanın farklı bedenleri aldım. Hoşuma giden başka model olmadı)
*Kendim ve annem için yumuşacık pijamalar.
*Manikür ve pedikür aleti
*Üzerinde stickerlar olanlar ise iç giyim için aldıklarım :)


Uzun zamandır ayaklarımın ihtiyacı olan şey bu küçük aletti. 25 TL gibi çok uygun bir fiyatı vardı ve denemek istedim. Kalem pille çalışıyor. Hem sertleşen tırnak etlerinin düzeltilmesi, hem de topuk bakımı için farklı uçları var.


Kullanımı çok kolay ve eğlenceli. Bu kışa bakımlı eller ve ayaklarla gireceği için pek bi mutluyum:)


Pijamaların organik pamuk sertifikası var.  Kalitesini merak ediyorum. İlk izlenim olarak bedenleri normale göre biraz büyük.

Tchibo' nun online alışveriş sitesine mutlaka haftalık olarak göz atın.

Sevgiler:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Tchibo'nun bazı ürünleri gayet güzel, takip etmek lazım... Şu pijamaları ben de merak ettim şimdi, en kısa zamanda gidip incelemem lazım :) Bakımlı el ve ayaklar için o setin üzerine bir de shea & lavanta kremi tam isabet olur

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)