27 Ekim 2013 Pazar

Moshos Garden Saç Bakım Yağları

Uzun zamandır istediğim sivilcesiz bir cilde kavuştuktan sonra,  saç bakımı konusuna kendimi verdim . Bilenler bilir akne tedavileri sonucunda ciltle beraber saçlar da aşırı kuru hale gelir ve bakım yağlarına her zamankinden fazla ihtiyaç olur.


Daha önce şurda bahsettiğim Moshos Garden' ın özel üretim saç bakım yağları olması arayışımı sonlandırdı. O meşhur argan yağını bir de Moshos Garden' ın elinden denemek lazım dedim. Saç bakımındaki faydaları aşikar olan tatlı badem ve jojoba yağlarını da kullanmak lazım tabi.


Bu üç yağı  bir kapta eşit oranda karıştırıyorum. Haftada iki defa saç tellerim boyunca uygulayıp, havlu üzerinden saç kurutma makinesiyle sıcak bakım yapıyorum. Yaklaşık 2 saat bekletmek yeterli bence. Normalde saç kremiyle bile beni çileden çıkaran saçlarım, yumuşacık, ışıl ışıl oluyor. 

Benim için en önemli yanlarından birisi de elektriklenmeyi azaltması. İnce teli ve kıvırcık saçlarımın iflah olmaz problemidir aşırı elektriklenme.

Saç bakım yağlarının iyileştirici gücünden siz de yararlanmak isterseniz Moshos Garden' ın bitkisel dünyasına ışınlanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)