30 Ekim 2012 Salı

Nail art seti ve ojeler kime gitti?

Selamlar 
Aslında çekiliş, birden fazla yorum yapan arkadaşlar yüzünden 120 katılımcıya ulaşmamıştı.

Ama toplamda 120 yorum gözüktüğü için, çekilişin sonucu hakkında o kadar çok mail geldi ki
sonlandırayım da herkes rahatlasın dedim. :)

Nail art seti ve ojelerın sahibi durubaby (Tuğçe Caner ) oldu.
Kendisine mesaj attım, bana 3 gün içinde dönmesini umut ediyorum.
Hediyelerin bütün çekilişlerime ısrarla katılan sevgili durubaby' e çıkmasına çok sevındım.
Sonunda şansı döndü:)


Ve bir soru. Elimden geldiğince kozmetik, moda, dekorasyon yazılarına devam ediyorum. Hediye çekilişlerinin ne sıklıkla olmasını istersiniz? 
Açıkçası sürpriz bir kargoyla mutlu olmayacak kimsenin olmadığını düşünüyorum. Siz ne dersiniz canlar?

P.S : Siz sevgili takipçilerimin sadece çekilişlere değil diğer yazılarıma da yorum yapabilmesi dileğiyle...
Öyle sap gibi kalmak hiç hoş olmuyor yani:)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

aynen cnm sap gibi bende kendimi hissediyorum bazen :)
yorum yapan olmuyor :)
çekilişi istediğin zaman yap hiç mühim değil
takipteyiz..
bebiş iş fırsat buldukça yorumda yaparız

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler tatlım destegin için :)

Gamzedrmscn dedi ki...

Merhaba çekilişime beklerim:)

http://photoandfashion-diy.blogspot.com/2012/10/cekilisim-vaaaar.html

acemi blogger dedi ki...

Kazanan arkadaşı tebrik ederim. Sap gibi kısmına katılıyorum ama netten dolayı çoğu zaman yorum yapamıyorum.

Tuğçe'nin Kaleminden dedi ki...

kazanan arkadaşı tebrik ederim isim benzerliğinden dolayı bi an sevindim :) bu arada sap gibi kalma konusunda haklısın :)

Unknown dedi ki...

aynen şu sap kalma konusuna katılıyorum bazen yorum yapılmıyor hiç :'(
mojoveoje.blogspot.com

guzelliknehri dedi ki...

Evet canım yorum dediğin bloggerın mutluluğu :) Ben de aynı şeyi diliyorum :)

OcecikleriminYeri dedi ki...

Bana çıkmadı üzgünüm ama çıkan arkadaşıma da hayırlı olsun :)
Blogunu yeni keşfettim elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum seni. Yorum konusuna katılıyorum. Blogum yeni olduğu için sap gibi kalma konusunu maalesef yaşıyorum. Yazılarını beğenerek okuyorum böyle devam umarım bi dahaki hediye çekilişi bana çıkar :P Beni de daha fazla sap gibi bırakmamanız dileğimle.. :)
oceciklerim.blogspot.com

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)