21 Ekim 2012 Pazar

Loreal Elseve Dökülme Karşıtı Şampuan Arginine


Bu kocaman  şampuanı bitirdim ve yorumlamaya hak kazandım:)


Reklamlarda Jennifer Lopez' in muhteşem at kuyruğu sallayarak "Saçlarım kaybetmeye tahammül edemem" sloganına aldanıp  almıştım Loreal' in bu ürününü. 
Ama maalesef saç dökülmemi durdurabilecek o mucizevi şampuan olamadı kendisi.





Şampuan saçı yeniden yapılandırmayı, saç kökünü besleyip enerji vermeyi ve saç büyümesini desteklemeyi vaadediyor. Belki yapılan testlerde şampuan üreticileri olumlu sonuçlar almış olabilirler ama ben bu üründen bahsettikleri sonuçları alamadım.


Saçları kurutmayıp, yumuşacık yapmasını saymazsak, saç dökülmesi açısından istediğim etkiyi sağlamadı. Saç ürünlerinden kısa vadede mucizevi sonuçlar beklemiyorum zaten ama 2. şişeyi alıp etkilerini gözlemlemeye de hevesim kalmadı.Belki ileri zamanlarda serideki saç kremiyle kombine halde kullanmayı düşünebilirim.

 Saç dökülmesi sorunu olmayanlar için tercih edilebilecek, içeriği güzel bir şampuan olabilir. Ancak benim gibi saç dökülmesi sorunu olanlar büyük umutlar bağlamasınlar bu ürüne.

Kısacası yeni bir şampuan, yeni bir hayal kırıklığı...


7 yorum:

caseyas dedi ki...

Aynen canım hatta saçlarımı kaskatı yaptı otacının saç dökülmesi için bir şampuanı varmış onu denesem diyorum.

http://dorelame.blogspot.com/

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Ben de bir artısını göremedim.

Adsız dedi ki...

ben kullanıyorum bitmek üzere dökülmem arttı

projecantasi dedi ki...

İçerisinde çinko bulunan dermatik şampuanlardan deneyin. Saç dökülmesine sebep olan nedenlerden biri çinko eksikliği imiş. Ağızdan da çinko alabilirsiniz. Kesinlikle faydası var. Doktorumdan onaylı.

Unknown dedi ki...

Ben de şu anda bundan kullanıyorum :)
neredeyse bütün saç kremleri yumuşatıyor,ama uzasın dökülmesin diyorsan saç bakım yağlarını tavsiye ederim,,

Adsız dedi ki...

ben kullandım.. ilk şişe bitmeden ikinciyi aldım mazallal kalmaz falan.. mucize bu olmalı.. yıllarca bitkisel ürünlere dünya kadar para ödedim bitkisel yağlar kafamda akşamlara kadar dolaştım öylece... nohut kadar koyup avcuma şacıma 2 dk masaj yapıp duruluyorum.. hergün yıkıyorum genelde yada 2 günde bir.. sonuç harika... şaçlarım çok uzun zaten... 10 günde dipler geliyor.. ben çok memlunun.. teşekkürler loreal <3

Zehra dedi ki...

Ya arkadaş ciddi bir sorununuz varsa vitamin eksikliği gibi tabiki bur ise yaramaz
2.5 seneden beri kullanıyorum öbür sampuanalra göre gayet iyi kaliteli dökülmeyi de azaltıyor
Ama banyoda iken kesinlikle ıslak saçı taramayin bide vitamin eksikliği kontrol edin

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)