21 Ekim 2012 Pazar

Ceradolin Nemlendirici Krem

Havalar soğumaya başladığına göre nemlendiricilerin ortaya çıkma vakti gelmiş demektir. Nemlendiriciler hem kuru hem de yağlı ciltlerin temel ihtiyacı ve bu ihtiyacın sonbaharla birlikte zirve yapacağı doğrudur.

Hem yüzümüze hem de cildimize uygulayabileceğimiz nadir kremlerden birisi Ceradolin Krem. 



İçinde E vitamini, shea yağı, gliserin, bitkisel hyalunorik asit var ve bu sayede nemlendirme işlevini sonuna kadar yerine getiriyor . Özellikle diz kapakları, dirsekler, dudaklar gibi sık kuruyan bölgelerde inanılmaz işe yarıyor. Resimde gördüğünüz gibi kremi resmen sömürdüm ben de:)

Yüz bölgesinde de rahatlıkla tercih edebilirsiniz, cildi benim gibi yağlı olanlar için su bazlı yani "Ceradolin Hidro" diye bir çeşidi var.

Doktorlar sivilce tedavisi görenlere, sedef ve egzama hastlarına, ciltte kaşıntı ve kızarıklık olanlara da bu kremi reçete ediyorlar.
Çok yönlü ama çok kıymeti bilinmeyen bir krem yani.
Benden söylemesi, alın kullanın :)

6 yorum:

özge dedi ki...

ilk kez görüyorum canım, sayende bilgim oldu çok neme ihtiyaç duyunca avene cold kremi tercih ediyordum ama bunada bakmak istiyorum..

Shimizu Zen dedi ki...

Bence bi şans vermelisin canım :)

audrey dedi ki...

eczanedenmi alınır bu krem..

Shimizu Zen dedi ki...

Evet eczaneden aldim ben

deniz dedi ki...

itsbeauty forumun bana kattığı güzelliklerden biri de bu kremdir:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)