14 Eylül 2012 Cuma

Markafoni Mutfak Alışverişim

Dönemsel olarak uğradığım sitelerin yanında hergün mutlaka iki dk. girip, indirimdeki ürünlere göz gezdirdiğim siteler vardır. Markafoni,trendyol,hepsiburada ve limango bunlardan bir kaçı.

Fırsatları güzel değerlendirirseniz bir çok ürünü yarı fiyatına almak mümkün. Yaptığım alışverişlerin ancak üçte birini burda paylaşabiliyorum, çünkü şimdi anlatacağım gibi ıvır-zıvır çok fazla alışveriş yapıyorum. Çoğunlukla ne zaman ne aldığımı ben de unutuyorum. Kargocular ve kapıcımız benden bıkmış durumda sanırım.

Markafoni'de  geçenlerde açılan "Kitchen World" adlı bölümde de mutfak ürünlerinde güzel indirimler vardır. Kendimi tutmasam fincan takımı, pasta tabağı, baharatlık derken dünya kadar şey alcaktım. Hatta bir çoğunu aldım, ödeme kısmına gelince çıkardım sepetten. Geriye yeni evimde kullanılmak için seçilmiş kahvaltı takımı, çerezlikler, bitki çayı demlemek için şirin bir çaydanlık ve plastik spatula, süzgeç gibi şeyler kaldı. 


Fiyat toplamın bakarsanız gayet hesaplı bir alışveriş oldu. Belki her yerde bulunabilecek çok fazla özelliği olmayan ürünler ama, çarşı pazar dolanmadan hem de yarı fiyatına ayağıma gelmiş oldular . Alınacak bir sürü ıvır zıvır şey var, böyle parça parça alıp aradan çıkarmak lazım diye düşünüyorum
Hepsi düğünden sonra kullanılmak için dolapta yerlerini bekliyorlar.






Bu çaydanlığı markette görmüştüm, 35 TL civarı bir fiyatı vardı, elim gitmemişti. Sitede 12 TL olduğunu görünce hemen attım sepete. Isıya dayanıklı olması çok iyi, böylece direkt ateşe de konulabiliyor. 
Bitki çayı demlemek ve servis etmek için ideal. Ahşap kulpuyla çok tatlı geliyor bana :)


Film izlerken çerez yemeden olmaz... İki takım almışım hesaplısını bulmuşken :)


 Plastik bişeyler :) Toplam 6 TL olunca dayanamadım, halbuki ne gerek vardı...



Bu da kahvaltı takımı. Dolaptan çıkarıp, alelacele kahvaltı etmek ve işe yetişmek için. Arada karton levhalar var, ahşap tepsisi pek belli olmuyor.

Markafoni' den yaptığım haftalık alışverişim bu kadar. Gönderimlerin çok geç yapılması dışında, özenli paketlenmeyi ve kayda değer indirimler yapmalarını seviyorum. Alışveriş yazılarının devamı gelecek.

Sevgiler <3

15 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Aynı kampanyadan bende epey bişeyler almıştım baharatlık ve kurabiye tabağı kırık çıkınca kızdım hepsini iade ettim, geçende twigy kampanyasından 5 terlik almıştım hediye, gelmeden söyledim kuzenimin kızına bekletti bekletti göndermediler, çok kızgınım markafoniye, yaşasın Limango,Vipdukkan,trendyol...

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Markafoniye kızgınlığım yüzünden hayırlı olsun diyemedim kusura bakma canım:D Güzel günlerde kullan.

drwilldone dedi ki...

Demliğine bayıldım valla, çok kullanışlı, bitki çayını çok tüketen insanlar için ideal, bende denk gelirsem edineyim bir tane :) hayırlı olsun ,yeni evinde güzel günlerde kullan hep.

Shimizu Zen dedi ki...

Ayy kötü olmuş ya şanssızlık işte :( Kargolar Allah' a emanet geliyor alıyoruz ama..
Teşekkürler tatlım...

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler tatlım, benim de gözüme takılırsa tekrar haber veririm :)

gırla fikir dedi ki...

cam demliği beğendi bu kız :)

Kurabiye Atölyesi dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel :)

Mücahid Yıldız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mystıc House dedi ki...

Gerçekten seçtiğin ürünler çok güzel :)

Mücahid Yıldız dedi ki...

Merhaba,

Google'de gezinirken Kitchen World yazdım ve çıkan sonuçlardan sizin bloğunuza rastladım. Markafoni'ye Kitchen World kampanyasını her ay ben çıkıyorum ve blog yazınız için çok teşekkür ederim. Sizin için özel bir hediyem olacak, bana adres bilgilerinizi paylaşabilirseniz hediyenizi adresinize yollarım.

Bu arada "asabi bakire" rumuzlu hanfendi için gelen ürünlerin kırık çıkmasına üzüldüm. markafoni'ye veya bize kızmayın lütfen, tamamen kargo şirketinin ürünleri dengesiz birşekilde taşımasından doğan hasarlar oluyor bunlar. Kampanya 30 Kasım Cuma günü yepyeni ürünlerle tekrar yayına giriyor.

Keyifli alışverişler Diliyorum.

Shimizu Zen dedi ki...

Mrb. Mailinizi shimizu062@gmail.com adresıne gönderirsenız iletişim bilgilerimi yollarım Mücahit Bey.

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler:)

Shimizu Zen dedi ki...

Teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

Merhaba bende geldimmm :)
Canımm o kahvaltı setinden bende almayı dusundummm nasıl begendinn miii?

Shimizu Zen dedi ki...

Kahvaltı setinin tabakları iyi hoş da, plastik kapağı biraz emanet gibi duruyor. Fiyatına göre kullanışlı bi ürün yıne de.
Hoşgeldın bu arada:)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)