2 Eylül 2012 Pazar

UNT Porselen Bebek Serisi

Şurdaki yazımdaki UNT UV Total güneş kremini uzun zamandır severek kullandığımdan bahsetmiştim. Ayni şeyleri UNT' nin Porselen Bebek Serisi için söyleyemeyeceğim maalesef.



Bu seri tonik, serum, güneş kremi ve maskeden oluşuyor. Çok büyük umutlarla aldığım bu seri neler vadediyormuş bakalım.

*pigment lekeleriyle savaşma
*kusursuz bir ışıltı
*güneşten kaynaklanan pigmentasyonları silerek yok etme
*alt tabakalarda saklanan lekeleri giderme
*akne izlerini, ince çizgileri giderme


Benim sorunum  fazla beyaz bir cilde sahip olmak. 
Beyazlık iyi hoş da, beyaz ciltte sivilce izleri, çiller ve güneş lekeleri fazlasıyla belli oluyor. Yani bu seriden asıl beklentim sivilce izleri ve lekelerin hafifleyerek eşitlenmiş bir tene sahip olmaktı ama maalesef olmadı:(

Toniği ve serumu kullandığım ilk aylarda belki de psikolojik olarak çok memnundum, lekelerim azalmış gibi geliyordu. Ama zaman geçtikçe öyle abartacak ve bu kadar para dökecek bir etkilerinin olmadığını anladım.

Yeni güneş lekelerinin oluşumunu yukarda aynı seriden çıkan güneş kremi ile engellemiş olsam da, serideki tonik ve seruma büyük ümit bağlamamak lazım. Bu konuda kozmetiklerle mucizeler yaratılamayacağını da tecrübelerime dayanarak söyleyebilirim.

Şu an izlerim ve lekeler çok rahatsız edici bir düzeyde değil başka başka ürünler deniyorum. Etkili olduklarına karar verirsem onları da paylaşacağım sizlerle.

Sevgiler <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)