4 Ağustos 2012 Cumartesi

Garnier Ambre Solaire Koruyucu Sprey GKF 50



Bu sıcaklarda koruyucu bi ürün kullanmadan dışarı çıkmak büyük hata bence.

Garnier' in bu güneş kremini çok seviyorum. Yüzümden ziyade vücudumda kullanmayı tercih ediyorum ben, yağsız olmasına rağmen akne yapmasından korkuyorum . 

Cildiniz kuruysa sizin böyle bir endişe taşımanıza gerek olmayacaktır. (Yüzümde kullandığım üründen bu yazıda bahsetmiştim)

Fıs fıslı olması ürünü cildinize dağıtırken büyük kolaylık sağlamakta. Bundan başka parfümsüz ve hipoalerjenik olması da cabası. 

50 SPF içeren bi ürün... Cilt rengim çok açık. Bu yüzden düşük faktörlü ürünler yeterli gelmiyorlar gibi bir düşünce var bende. Faktör yükseldikçe içim rahatlıyor:)


Fiyatı da 35 TL civarı ki gayet uygun. Ee daha ne olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)