15 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher Online Alışveriş | Anti Chute Stimulating Şampuan

Geçen haftalarda sosyal medyada Yves Rocher coşkusu vardı. Ben de indirim kodu furyasına katılıp alışveriş yaptım. Cuma yaptığım ilk alışverişten sonra, pazar aklımda kalan duş jellerini almak için siteye girmiştim, ancak resmen siteyi kurutmuş kızlarımız:) Stokta hiç birşey kalmamıştı. Tek bir siparişle yetindim ve merak ettiğim ürünleri doğum günü indirimine sakladım.



Alışverişimin en kıymetlisi Yves Rocher Anti Chute şampuan. Saç dökülmesi probleminden kurtulamayan bendeniz için yeni bir umut. Acilen kullanmaya başlıyorum.


Hediye ürünlerden biri; Yves Rocher çift bazlı göz makyaj temizleyicisi...Hakkındaki olumlu yorumlara istinaden seveceğimi düşünüyorum.


Sitede belirtilen 2. hediye lipgloss yerine bu lipbalmı koymuşlar. Sanırım beklenenin üzerinde alışveriş oldu ve lipgloss ellerinde kalmadı. Şu aralar çok fazla dudak koruyucum olduğu için sevinemedim kendisini gördüğüme.

Tüm alışveriş kargo dahil 14 TL' ye geldi. Bu sayede Anti chute şampuanı deneme fırsatı bulacağım. Saç dökülmesi ve aldığım ürünler hakkınızda yorumlarınızı bekliyorum. 

Sevgiler:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yves Rocher Anti Chute favori şampuanımdır. Saçlarımı ciddi anlamda adam etti inşallah sende de işe yarar :)

Unknown dedi ki...

Bende aldim ayni sampuandan ama daha kullanmadim. Umarim ise yarar

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)