1 Şubat 2014 Cumartesi

Bioderma Puanlar (biobonus) nasıl toplanır ? Hediye İpad !

Bioderma akne tedavim sırasında en çok kullandığım cilt bakım markası. Fiyatının uygun oluşu (diğer dermokozmetik markalara kıyasla), hem akneye yatkın hem de hassas ciltlere özel ürünlerinin olması, nemlendiricilerin ve güneş kremlerinin yeni akneye neden olmaması sevilmeye değer yanları. Bioderma Sensibio H2O ise şurda anlattığım gibi cilt bakım rutinim ve makyaj temizliğimin başrol oyuncusu.

Bioderma' ların şöyle bir güzelliği daha var. Her ürünün arkasında ürün fiyatına göre puanlar var; 1- 2- 3 gibi... Elinizdeki bu ürünlerden 10 puan (yaklaşık 5 ürün) toplarsanız yeni bir Bioderma sizlerin oluyor. 


Dolabımda son aylarda biriken boş Bioderma' ların kutuları bunlar. Her online alışverişime Sebium ve Sensibio serilerinden bir ürün eklediğim için bu kadar biriktiler. Bu kadar birikmişken puanların bir kısmından yeni ürün almanın sırası geldi diye düşündüm. 


Siparişimin birinden "puan toplama kartı" gelmişti. Sizde yoksa eczaneden de alabilirsiniz. Ürünlerin arkalarındaki puanları karta yapıştırarak 10 puana ulaşıyoruz.


Sonra şu linkten ilinizdeki anlaşmayı eczaneyi buluyoruz. Ve eczanenin yolunu tutarak hediye Bioderma' mızı alın. İşte bu kadar kolay:)

Bu arada sitede rastladığım İpad çekilişini de sizinle paylaşmak istedim. Bioderma' nın akneli ciltlere özel ürünü Sebium Global alanlardan 3 kişi İpad kazanacakmış. Ürün kutusunun arkasındaki kodu siteye girmeniz yeterli. Hem çekilişe katılıyosunuz, hem de bir sonraki Sebium Global alışverişiniz için 10 TL hediye çeki veriyorlar. 
Sebium Global' i denemek için almışken çekilişe katılmadan duramadım. Zira İpad' i hem çok almak istiyorum, hem de akıllı telefonum var diye vazgeçiyorum. Belki hoş bir sürpriz olur bu vesileyle.

Herkese mutlu haftasonları :)



2 yorum:

Adsız dedi ki...

bazı siteler üzerindeki puanları kesip öyle yolluyor biodermaları. örneğin benim kozvi box alışverişimde bu şekilde geldi. keşke bu siteden haberi olabilenlerin bu tip bilgileri de bildiklerini tahmin edebilseler. her ne kadar fiyatları uygun olsa da üzerinde kocaman hediyedir satılamaz yazan ürünler geliyor. yazmayanların da son kullanım tarihine bir iki gün var. üzücü.

Unknown dedi ki...

Ben eczaneden aldim bir alana bir hediyeli bir urun. Puanlama sisteminden haberim oldugu icin acip baktim eczacinin onunde. Icinden puanlari alinmis. Eczaci bize de oyle geliyo gibi bi aciklama yapti. Ama ben inanmadim. Bilen biri yardim edebilir mi?

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)