16 Eylül 2013 Pazartesi

Güneş lekelerinin tedavisi | Bioderma White Objective Serum ve Fluid

Herkess burayaa !!!
Porselen gibi bir cildi kim istemez ki? O zaman güneş lekelerine benimle birlikte savaş açmaya ne dersiniz :)


Blogumu takip ediyorsanız bilirsiniz. Roaccutane tedavimi yeni bitirdim, aknelerden kurtuldum ama bu sefer de cildimde önceden oluşmuş güneş lekeleriyle başbaşa kaldım. 

Bu yanağımın çok çok yakından çekilmiş görüntüsü... Elmacık kemiğimin üzerindeki güneş lekelerini görüyorsunuz. Diğer yanağım ve burnum da bu şekilde. Cildim hala soyuluyor. Devamlı nemlendirmeme rağmen pul pul görüntüsü cildimin hala yenilendiğinin işareti. Kırmızı alanlar da cildimin hassas bölgeleri.



Tedavim boyunca Sebium ve Sensibio serilerini severek kullandığım 
Bioderma' nın bu sefer White Objective serisini denemeye karar verdim. Cildim çok beyaz ve hassas, güneş lekelerim fazlasıyla canımı sıkıyor.

Daha önce Kore menşeili bir kaç beyazlatıcı ürün denedim ama hiç faydası olmadı. Bu sefer biraz daha profesyonel bir çözüm arıyorum kendime. Bioderma' nın hassas ve güneş lekeleri olan ciltler için özel White Objective serisi sorunuma çözüm olacak mı göreceğiz.

Tedavi için 2 bakım ürününü beraber kullanmak gerekiyor.


White Objective Fluid, gündüz kullanım için. Pompalı şişesiyle kullanımı rahat ve akışkan yapıda.
Özelliklerine bakacak olursak;

*Kahverengi lekelerin giderilmesinde ve yeniden oluşmasının engellenmesinde yardımcı,
*UVA ve UVB ile cildi güneş ışınlarına karşı koruyor,
*Cildin daha aydınlık ve pürüzsüz hale gelmesinde destekçi,
* Makyaj tabanı olarak da kullanılabilir.


White Objective Serum ise gece kullanım için. Kullanmaya başlamadan önce flakon halinde olan C vitaminini karışıma ekledim ve çalkaladım. Yine pompalı şisesiyle kullanıma hazır hale geldi.




*İçindeki özel kompleksler ile kahverengi lekelerin yok olmasını ve yeniden oluşmasını engelliyor,
*Glikolik asit ile peeling etkisi yaratıp, kahverengi lekelerin yoğunluğunu azaltıyor,
*Canlandırıcı jel yapısıyla cildin pürüzsüz hale gelmesine destek oluyor.

Bu iddialı ürünleri güneş kremiyle birlikte kullanmaya başladım. Düzenli kullanma konusunda motivasyonum çok yüksek, çünkü gerçekten tüm lekelerimden kurtulmak istiyorum.

Takipte olursanız sonuçları aylık olarak sizinle paylaşacağım.



White Objective' ler Bioderma aileme eklendi. 
Benim için ciddi bir yatırım, hepsini çok seviyorum :)
Bioderma' nın cilt lekelerine yönelik ürünlerini  portakalrengi.com' dan alabilirsiniz.



58 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

Arkadaşımda bu seriyi kullanıyor onda da güneş lekesi ve cillenme var oda baya bir fayda gorduç Bizde gozle gorunur farkı farketmedik değil :) İyi günlerde kullan

Unknown dedi ki...

ben de merak ediyorum bu seriyi. yorumlarını bekliycem merakla :)

Unknown dedi ki...

Sonucunu gerçekten merak ediyorum, o lekelerden ben de muzdaribim..

Shimizu Zen dedi ki...

Fayda görmesı çok guzel, darısı bana :)

Shimizu Zen dedi ki...

ben de heyecanla beklıyorum sonuçları :)

Shimizu Zen dedi ki...

deneyelım görelım o zmn :)

Unknown dedi ki...

Sonuç varmı az da olsa? Çok merak edyrm

Shimizu Zen dedi ki...

Daha bı hafta oldu başlayalı, sonuç almak için erken bence

Unknown dedi ki...

Bende aldım gece serumundan sürdügüm zaman hafif yanma ve kızarıklık oluyor .inş sonuç alırım

Shimizu Zen dedi ki...

İçinde C vitamini ve peeling etkisi yapan ajanlar var. Yanma bende de oluyor cnm

Unknown dedi ki...

sanırım herkesin en büyük sorunu bu güneş lekeleri umarım işe yarar merakla bekliyorum sonucu ;)

Unknown dedi ki...

Bugün 5. Gün sanki hafif hafif soyuluyor cildim

Shimizu Zen dedi ki...

Bende de kızarıklıklar başladı.

Adsız dedi ki...

ten rengini de mi açıyo ben zaten açık tenliiym rengm açılmasn sadece lekeleri yok etsin istyorum

Adsız dedi ki...

ten rengini de mi açıyo ben zaten açık tenliiym rengm açılmasn sadece lekeleri yok etsin istyorum

Shimizu Zen dedi ki...

Ten rengıne etki etmıyor.

Shimizu Zen dedi ki...

Ben de aynı meraktayım:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Sevgili shimizu zen:-)
Lekelerinin durumu nasıl merak ediyorum.benim bugün tam 1 ay oldu sonuç bekledgmdn iyi.sende durum nedir?

Shimizu Zen dedi ki...

Lekelerde bıraz açılma oldu cnm :)

Unknown dedi ki...

Merhaba uzun zaman oldu lekeler ile ilgli bir gelişme varmı

Shimizu Zen dedi ki...

Lekeler açıldı ama tamamen kayboldu diyemem. Ama hala ürün bitmedi.

Unknown dedi ki...

Merhaba lekelerin durumu nasil? Cildim karma asiri hassas sivilcelenmeye meyilli ve gunes lekesi var :( faydasi olduysa ve benim cildime uygunsa denemek isterim...

Shimizu Zen dedi ki...

lekeler hafif açıldı ama tamamen etkili olmadı bende

Shimizu Zen dedi ki...

Sadece lekelerin üzerine sürmen lazım. Aslında leke açıcılar hassas ciltlere uygun deil ama sadece lekeye uygularsan ve güneş kremı kullanırsan deneyebilirsin.

Unknown dedi ki...

Sonuc nasil acaba ben de alip kullanmak istiyorum?

Unknown dedi ki...

Ben de kullanmak istiyorum bu urunu yorumlarinizi bekliyorum sabirsizlikla...lutfen cevap yazin.

Shimizu Zen dedi ki...

Hafif bir aydınlık oldu cildimde

Unknown dedi ki...

O zaman cilt doktorum hakliymis bu tarz leke acicilar icin hikaye onlar bu konida en kesin cozum expigment demisti..sanirim doktorumu dinleyecegim. Siz hic expigment kullandiniz mi?

Unknown dedi ki...

Çok önce yazılmış bir yazı ama bioderma nın bu serisi hakkındaki son düşüncelerinizi öğrenmek isterim...3 gün önce başladım bu tedaviye...Acaba sonuç alırmıyım?Teşekkürler...

Manzara dedi ki...

bende gece serumu kullanıyorum 15 gün oldu baya menun kaldım çok koyo harita gibi kahverengi lekelerim vardı hemen hemen azaldılar 15 gün daha kullansam hiç bisey kalmıycak sanırım birde gündüz olanını almak istiyorum şuanda sadece temizleme suyu ve gece serumu kullanmaktayım

Unknown dedi ki...

benim cildim aşırı kızardı. böyle kızarılık yaşamam normal mi

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu tür kıremler hiçbir lekeyi geçirmez sadece lekeleri soldurur ve bir mühdet sonra lekeleriniz size geri döner eğer ciddi lekeleriniz varsa bir dermatoloji uzmanına baş vurun mutlaka zoretenin kapsül ve expigment verip kesin sonuç almanıza yardımcı olacaktır ben hastalarıma bunu öneriyorum

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu tür kıremler hiçbir lekeyi geçirmez sadece lekeleri soldurur ve bir mühdet sonra lekeleriniz size geri döner eğer ciddi lekeleriniz varsa bir dermatoloji uzmanına baş vurun mutlaka zoretenin kapsül ve expigment verip kesin sonuç almanıza yardımcı olacaktır ben hastalarıma bunu öneriyorum

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu tür kıremler hiçbir lekeyi geçirmez sadece lekeleri soldurur ve bir mühdet sonra lekeleriniz size geri döner eğer ciddi lekeleriniz varsa bir dermatoloji uzmanına baş vurun mutlaka zoretenin kapsül ve expigment verip kesin sonuç almanıza yardımcı olacaktır ben hastalarıma bunu öneriyorum

Unknown dedi ki...

Arkadaslar bende sivilce lekeleri var yuzum sitak siyah duruyor bu sadece gunes lekeleri icinmi yoksa o izleride gotururmu

Unknown dedi ki...

Bende kullaniyorum 5. Gun kasinti olmaya basladi normalmi bilmiyorum bkalim lekeler hala ayni

Unknown dedi ki...

Benimde lekelerim vardı dudak üzerinde çok fazla ama sadece 7 gun kullanmama rağmen renkleri soldu
Bence mükemmel

Unknown dedi ki...

Benimde lekelerim vardı dudak üzerinde çok fazla ama sadece 7 gun kullanmama rağmen renkleri soldu
Bence mükemmel

Unknown dedi ki...

Mrb arkadaslar bende bu leke tedavisi ne baslamak istiyorum.bioderma white objective yikama jeli aldim.ultra face protection 97 lik gunes kremi aldim.birde celecriit spf 25 aldim.bunlari nasil hangi sira ile kullanicam bilgisi olan varsa yardimci olurmu tsk ler

Unknown dedi ki...

Mrb arkadaslar bende bu leke tedavisi ne baslamak istiyorum.bioderma white objective yikama jeli aldim.ultra face protection 97 lik gunes kremi aldim.birde celecriit spf 25 aldim.bunlari nasil hangi sira ile kullanicam bilgisi olan varsa yardimci olurmu tsk ler

Elify43 dedi ki...

Slm arkadaşlar bende iki gün oldum başlayalı bakalım sonuç ne olacak... Uzun olarak kullanan arkadaşlardan bilgi alırsam çok sevineceğim ��

Unknown dedi ki...

Benim 12 gün oldu ve çok memnunum lek lerim soldu serum ve temizleme jelini kullanıyorum herkse tavsiye ederim gerçekten

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar white objective pen kullanan varmı işe yarıyomu

Unknown dedi ki...

arkadaşlar merhaba eczane uzmanıyım serumlar herzaman en alta uygulanır ve gece uygulanır krem kullacaksanız serumun üzerine süreceksiniz sabah ise yüz temizlendikte sonra nemlendirici krem ve en üste güneş kremi bilginize

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
optimistbaykus dedi ki...

Cilt sorunum yok. Bir kez kullandım hoşuma gitti. Önerir misiniz yine de ?

Unknown dedi ki...

Bu jeli nasıl kullanıcam bilgisi olan varmı

Unknown dedi ki...

Bu jeli nasıl kullanıcam bilgisi olan varmı

Unknown dedi ki...

Merhaba ben bugün ürünü sipariş ettiğim web sitesi aracılığla aldım şişenin yarısı boştu nerdeyse acaba ürünün gramajımı bu kadar emin olamadım:(

Ezmira dedi ki...

Benimde 3 aydır yüzümde leke oluşmaya başladı. Kış güneşi yaptı galiba diyorum ama bilemiyorum. Bende okuduğum bütün sitelerde duyduklarımın içinde en iyisi bu krem. Başlayacam bakalım bende. İnşallah gerçekten etkisini gördünüz sizde.

Ezmira dedi ki...

Bide internet üzerinden mi alsam eczaneden mi onu bilemedim. Eczanede biraz daha pahalı fiyat olarak

Ezmira dedi ki...

Bide internet üzerinden mi alsam eczaneden mi onu bilemedim. Eczanede biraz daha pahalı fiyat olarak

Ezmira dedi ki...

Benimde 3 aydır yüzümde leke oluşmaya başladı. Kış güneşi yaptı galiba diyorum ama bilemiyorum. Bende okuduğum bütün sitelerde duyduklarımın içinde en iyisi bu krem. Başlayacam bakalım bende. İnşallah gerçekten etkisini gördünüz sizde.

Unknown dedi ki...

sadece güneş lekesi etkili mi bu ürün ? yoksa sivilce gibi ama sivilce olmayan küçük kırmızı nokta şeklinde olan lekeleride giderir mi? ve cildim çok hassas, anında reaksiyon gösteriyor. soyulma vs olursa sanırım insan içine çıkılmaz olurum :) benim durumumda olup kullanan var mı?

Unknown dedi ki...

Bende hiç bir işe yaramadı lekelerin hala duruyor

Unknown dedi ki...

yılar önce kulanmıştım çok memun kadım bu sene denize gitim güneş kremimi unutmuşum evde tekrar çıktı 1 ayi dır kulaniyorum baya açıldı bu üerünü

Unknown dedi ki...

bugün aldım ve ilk sürmem de iki dk içinde yüzümü kızartı mahvetti cildiniz hassas sa kesinlikle kullanmayın yuzum yandı resmen

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)