7 Ağustos 2013 Çarşamba

Yurtdışı online kozmetik alışverişi (Vitacost)

Yaşadığım cilt sorunları yüzünden bir dönem organik ürünler kullanmaya mahkum olmuştum. Alerjik ve atipik bir cilde sahipseniz ve Türkiye' de yaşıyorsanız hayat sizin için çok zor . Malum yurtdışı alışverişleri konusunda elimiz kolumuz bağlı, istesek bile çoğu zaman cesaret edemiyoruz.

Avalon organik ürünleri olan harika bir marka. Bu markanın ürünlerine genelde 3ka.com.tr ' den alıyordum genellikle. Mesela şurdaki şampuanı 3ka' dan almıştım. Siteden başka bir çok organik ürüne ulaşabilmek mümkün. Tabi ki yurtdışına göre epey tuzlu fiyatlarla. (Yurtdışı alışverişlere cesaret edemiyorsanız kesinlikle önereceğim güzel bir site burası)

Avalon ürünlere ulaşabileceğim bir site ararken dörtdörtlük blog aracılığıyla Vitacost' a rastladım. Uygun fiyatlı inanılmaz ürünler var. Avalon ürünlerine saldırdım resmen, biraz açgözlülük yapıp 7 parça ürün ekledim; göz altı kremi, yüz yıkama jeli, BB krem, şampuan falan. Tek üzücü yani 26 dolarlık kargo ücreti.

Kargonun 15-30 gün arasında elimde olmasını bekliyorum. Kaybolmasını da göze almış durumdayım, keşke ilk alışverişimde bu kadar çok şey almasaydım ama kendimi kaybettim.

Lütfen kargoma acıyın, ona iyi bakın, koruyun kollayın, tek parça halinde bana ulaşsın :)

Evren sana pozitif enerjimi yolluyorum, nolur bana acı :)) Kızlar siz de bana dua edin, sorunsuz bi alışveriş olursa Vitacost' dan sizin için de bolca alışveriş yapabilirim :)

9 yorum:

ışıltılı bakışlar dedi ki...

İnşallah sorunsuz gelir kargo ücreti ne kadar çok öyle uuuu ama öyle bile yarı yarıya geliyor ürünler sanırım.
N kadar sıkıntı ya şu yurtdışı aışverişi sevgiler

Gülsen Doğan dedi ki...

Dualarimiz seninle benimde alacaklarım var takipteyim seni

Kermit Alemlerde dedi ki...

Biraz daha küçük tutsaymışsın iyiymiş :) Ben 3 haftada şampaunlara kavuştum ancak önümüzdeki hafta ikinci alışverişimi bekliyorum :) Güle güle kullan şimdiden vitacost sadece avolon için bile aşk sebebi :)

luna dedi ki...

Benim vitamin hapım, kremim ve hindistan cevizi yağım geldiyse seninki de gelir ama miktarı az tutmaya çalış çünkü fiyat yükseldikçe gümrük riski artıyor

serap tan dedi ki...

Ya cok zevkli yurt dışından alışveriş yapıp sora gelişini beklemek bi markayı ilk defa denemek hakkında yorum yazıp paylaşmak;) hepsı coö keyıflı bu siteye de bakıcam canım ben de bi post yapayım su guzel siteler ile ilgili cok faydalı oluyor yahu;)

Bu arada bloğumda sleek far seti, real techniques fırça seti ve biiiiii sürü başka hediyelerim var muhakkak bak;) bekliyorum sevgiyle

bakımlı anne dedi ki...

merak ettim siparişlerin geldi mi?

Shimizu Zen dedi ki...

Daha gelmedı canım

Adsız dedi ki...

Merhaba paketiniz ulaştı mı acaba?
Ben de yeni alışveriş yaptım umarım takılmaz.

FunnyBunnyP dedi ki...

Madem bir şey yazdınız keşke konunun devamını da getirseniz. Elinize ulaştı mı aldıklarınız?

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)