27 Ağustos 2013 Salı

Turuncukasa . com Bioderma ve Klorane alışverişim


Turuncukasa.com son dönemde yaptığı kampanyalar ve indirimlerle favorimiz olan sitelerden birisi.
Özellikle Bioderma ürünlerini hediye kodları ve indirimler sayesinde ulaşılabilir hale getirdiler.
Bundan başka sitede La roche, Klorane, Babe gibi benim sevdiğim bir çok marka var.


Bioderma Sensibio H20 malumunuz içtiğimiz sudan farksız artık, vazgeçilmez bizim için. Hassas ciltlerde bile harika sonuçlar yaratan, cilt temizliğinin vazgeçilmezi bu ürünü nerede indirimli bulursanız kaçırmadan alın ! Bu konuda Turuncukasa dehşet indirimler yapıyor. Kampanyaları mutlaka takip edin.


Klorane' de çok bilinmeyen harika bir dermokozmetik markası. Son 1 yıldır bu markanın şampuan ve saç bakım ürünlerini kullanıyorum. Uzun zamandır saç dökülmesi problemi yaşadığım için Klorane' nin saç çıkarıcı spreyini (Klorane quinafort kinin içeren saç dökülmesine karşı sprey) de her indirimli bulduğumda stokluyorum. 

Klorane ürünleri  Turuncukasa' da Türkiye' de bulabileceğimiz en uygun fiyatlarda satılıyor. İndirimli bulmuşken 2 şişe stokladım.

Onun dışında müşteri hizmetleri inanılmaz ilgili. Ki ben siparişi verip, kargo gelene kadar insanı bıktıran bir müşteriyim (O kadar çok online alışveriş yapıyorum ki olsun o kadarcık dimi). Bi saatten sonra müşteri hizmetleri benden bıkar cevap bile atmazlar:):) Saolsunlar Turuncukasa benimle sabırla ilgilendi. Zaten siparişim 3 günde elimde olduğu için, başlarını çok fazla ağrıtmaya fırsat bulamadım :):)


Gördüğünüz gibi oldukça karlı bir alışveriş oldu. Normalde bu fiyatı Klorane spreyleri ancak alabilirdim. Sensibio H2O'yu bedava almış gibi oldu.
Tester da eklemişler, fotoda gözükmüyor.

Şu anda da Bioderma, La roche, Sebamed gibi sevdiğimiz bir çok markada indirimler devam ediyor. İncelemek isterseniz tıklayın.

4 yorum:

AyLin dedi ki...

Biodermalarda 3 al 1 öde vardı, tabi hala geçe4rli mi bilmiyorum . Aldıklarını güle güle kullan :)

Shimizu Zen dedi ki...

Bioderma ihtiyacımız bitmez, teşekkürler aylın :)

Unknown dedi ki...

Klorane ürünlerinden gerçekten memnun kaldınız mı ve dökülme sorununuza iyi geldi mi? Benim saçlarım her banyoda avuç avuç dökülüyor. Yağlı saçlarım var. Boşa para vermek istemiyorum malum 70 Tl fiyatı var önerirseniz bir şans vermeyi düşünebilirim.

Shimizu Zen dedi ki...

Ben yıllardır saç dökülmesi problemıyle uğraşıyorum cnm pahalısından ucuzuna her ürünü denedim. Klorane şampuanı mutlaka al dıyemem, sülfat içermeyen daha hesaplı bişey de alabilirsin. Ama yukardaki saç spreyını kesınlıkle tavsıye ederim. Dökülen saçlarımın yerıne yenısını çıkaran başka bir ürün bulamadım. O yuzden spreyden vazgeçemem.İnş sana da faydası olur.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)