13 Şubat 2013 Çarşamba

Essence Aşkı

Gözlerinizi alamayacağınız, baktıkça bakılacak, bol resimli bir yazı geliyor. Hem bütün standı almak istediğiniz, hem kaliteden ödün vermeyen ama fiyatları da cep yakmayan kaç kozmetik markası var ki?
Çok değil.
Zaten bu yüzden pek seviyoruz Essence' i öyle değil mi?






İşte benim Essence' lerim. 
Şimdilik bu cicilerle flört aşamasındayız. Hepsi de çok sevilesi -beğenilesi, 
Amacım geri kalanlarına da sahip olmak :)
Ayrıntılı yorumları ilerde yayınlamayı planlıyorum, şimdilik ön yorumlarımı ve fiyatlarını paylaşmak istiyorum.



Souffle touch allık 
Su bazlı, kolay sürülen, pigmentasyonu gayet güzel bir allık. Fırçasız allık sürmeniz gereken acil durumlar için ideal. 3 farklı rengi var.
Fiyatı:9,49



Gördüğünüz gibi rengi çok tatlı.




Ortadaki quattro göz farı
Renkleri makyajda kendime en çok yakıştırdığım tonlar.
Fiyatı bi palet için çok uygun:9,99


Tekli farlar aslında beyaz ve haki yeşil tonlarında ama renkleri tam yansımamış.
Duyduğuma göre bu seri üretimden kaldırılacakmış, depolamakta yarar var.
Fiyatları:5,49






Kiss care love lip balm
Şekerli sakız tadında, harika nemlendiren ve yumuşatan aynı zamanda dudakla tatlı bir pembelik bırakan lip balmlar.
Fiyatı:4,49




Nail colour ojeler
Fırçası yassı ve hızlı uygulanıyor. 34 rengi var. Seç seçebilirsen :)
Fiyatı:2,49





Yine zarif ve parlaklık veren bir ruj.
Rengi çeşidi çok fazla.
Fiyatı:6,99






Stay all day long lasting göz farı
Yumuşak ve kolay uygulanan bir far. Göz makyajı yapmaya üşendiğiniz günler kolaylıkla sürüp çıkılabilir.
Fiyatı:9,49




Multi action maskara blackest black
Essence' in rimelleri bi harika diyorum başka bişey demiyorum. 
Önceleri bu fiyata alınan bi rimelden ne fayda beklenir ki diyordum ama sürünce yanıldığımı anladım. Adı gibi simsiyah ve kirpikleri süper uzatan bir rimel.
Kesinlikle bitince yenilenecek.
Fiyatı:8,49




Essence multi action waterproof maskara
Kesinlikle akmayan, incecik fırçasıyla kolay sürülen, gün boyu dayanıklı bir rimel.
Çok sevdim seni :)
Fiyatı:9,49




Super fine eyeliner pen
İşte aradığım eye liner. Ucu incecik, akmıyor, anında kuruyup sabitleniyor. Net- harika bir siyah renk veriyor. Eye liner sürmekte zorlanıyorsanız deneyin derim.
Fiyatı:8,49



French glam sticker
Taa taam. Son olarak bu tatlı stickerler var.
Kolay yapışıyor ve desenleri bi harika.


İşte benim Essence' lerim bunlar. İlerde her bir ürün hakkında ayrıntılı yorumlara yer vereceğim. Şimdilik uygun fiyata alınabilecek en kaliteli makyaj malzemelerinden olduklarını düşünüyorum.

Siz Essence ürünlerinden hangilerini denediniz?

8 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

tırnak stickerına bayıldım :)
http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

Gizem İzmirli dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini. Ben en çok allığı merak ettim =)

gizemizmirli.blogspot.com

senem dedi ki...

HEPSİ ŞAHANE bende essence ürünlerine bayılıyorum güle güle kullan allık yazını merak ediyorum

audrey dedi ki...

ay o lip balmlara bayıldım ben niye almamışımki acaba..??? güle güle kullan..

pie delisi dedi ki...

ah ahhhh bursaya açsalar bi tane Gratis, adamları zengin edicez ama yok !!! :(((8

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Hepsi çok güzeller güle güle kullanın :)

Unknown dedi ki...

ojeleri muhteşemdir. Bu güzel tanıtımı için teşekkürler.

witchinpurpleplanet dedi ki...

Mimlendiniz :) sevgiler..
http://witchinpurpleplanet.blogspot.com

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)