23 Haziran 2012 Cumartesi

Argan Naturel Kozmetik

Organik, el yapımı ve hayvanlar üzerinde test yapmayan ürünlere ilgim had safhada bu aralar. Piyasadaki bu tarz ürünleri araştırırken Argan Naturel Kozmetik'in sitesinde buldum kendimi. Açıkçası bu kadar muhteşem içeriğe sahip ürünleri olan bir marka piyasada neden bu kadar az bilinmekte anlayamadım.


Reklam amaçlı bir lansman yapmaktan ziyade, gerçekten böyle bir markanın varlığından haberiniz olması açısından yazıyorum bu yazıyı. Çünkü ben sabunların, maskelerin, peelinglerin içeriklerine ve üretim politikalarına bayıldım. 

Yıllardır sırf popüler diye kullandığımız şampuanlar, kremler, sabunlar ve duş jelleriyle vücudumuza depoladığımız petrol türevleri, sabitleştiriciler, sentetik ve alerjik potansiyeli yüksek ajanlarla kendimize verdiğimiz zararlara yanıyorum. Kim bilir; belki de saç dökülmeleri, sivilce, kırışıklıklar bilinçsizce kullandığımız bu ürünlere vücudumuzun tepkisidir.


Argan Natural Kozmetik ürünleri genel olarak doğal el yapımı sabunlar, aromaterapi duş jelleri ve bakım yağlarından oluşuyor. Ham maddeler kesinlikle alerji potansiyeline sahip, petro-kimyasal ve sls türevlerinden oluşmuyor. Ürünler hayvanlar üzerinde test edilmediği gibi bal ve süt dışında hayvansal kaynaklı hammadde de kullanılmıyor. Bunun yerine ürünler doğal meyve özleri ve organik yağlarla zenginleştiriliyor. Hatta ürünlerin tümü Argan yağı içermekte...

İşte benim mis kokulu Argan Naturel' lerim... Kutular bile çevreye saygılı ve çok cici.Kutuyu açar açmaz mis gibi bir koku kapladı odayı :)




Kutumda saç bakımı için etkisi dillere destan Argan Yağı, el yapımı Kırmızı Şarap sabunu ve yüz-vücut peelingi var.





El yapımı Saç Bakım Yağı 

12 çeşit yağın karışımından oluşuyor. İçindeki argan yağı; hücre oluşumuna destek olan temel doymamış yağ asitlerinden oluşmakta ve bol miktarda E vitamini içermektedir. İçerdiği E vitamini miktarı zeytinyağının 10 katı kadardır. Bu sayeda cildi ve saç dokusunu hızla nemlendirir, kırışıklıkların görünümünü artırır ve cilde elastikiyet sağlar. Bundan başka cildi UV ışınlarına karşı korur. Dediğim gibi Argan Naturel' in tüm ürünlerinde Argan yağı bulunmaktadır.


El yapımı Kırmızı Şarap Sabunu :)
Alkol almasam da, bu sabun gerçekten çok ilgimi çekti. Özünde üzüm çekirdeği bulunduruyor, bu da sabunu çok güçlü  bir antioksidan haline getiriyor. Canlandırıcı ve güçlendirici özelliğe sahip. Bundan başka bol miktarda E vitamini, termal su ve organik yağ içermekte.
Dahası burda tık tıkk





Hint Defnesi Yüz/ Vücut Mineralli Kil Maskesi ve Peelingi
Cildi minerale doyuran, termal su içerikli iyileştirici etkili bir maske.. Bu arada Hint Defnesi Tea-Tree'nin diğer adıymış ben de bu ürün sayesinde öğrendim :)


Hepsi tüm iyiliği ve mis gibi kokularıyla denenmeyi bekliyorlar. En çok da Saç Bakım Yağını kullanmak için sabırsızlanıyorum. 
Bir de Saf Argan Yağı var ve göz altı dair tüm vücutta kullanılabiliyor. O ürünü de sahip olmak için sabırsızlanıyorum :)
Hadi bakalım, ürünlere dair yorumlar için takipte kalın .
:)

Merak ettiniz di mi? Hadi tıklayın o zaman :)


Rüzgara Doğru' nun tatlı hediyesi için de buraya tıklayın .tıkk

2 yorum:

MiskinKek dedi ki...

Ambalajları ne kadar şirin ve özgün öyle. Çok tatlı duruyorlar, güle güle kullan :)

Shimizu Zen dedi ki...

Hem görünüşleri hem de kokuları süper gerçekten :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)