17 Ağustos 2014 Pazar

Avene Tinted Cream | 50 Faktörlü Renkli Günes Koruyucu

Güneşi oldum olası sevmem. İstesem de sevemiyorum. Çünkü uzun süre güneşte kaldığımda cildimde ve gözlerimde alerjik belirtiler oluşuyor. Bu sebeple güneş kremleri her daim elimin altındadır.
Avene cilt bakımında kült olmuş, sevdiğim markalardan birisi. Güneş koruması konusunda da başarılı ürünleri var. Tüm ürünlerinde olduğu gibi güneş koruyucularında da meşhur termal suyundan bulunması ayırt edici özelliklerden birisi.

Güneş kremlerinin ciltte bıraktığı beyazlık, koyu tenlerde ya da yazın bronzlaştıkça sevimsiz hale gelebiliyor. Bu noktada "tinted cream" dediğimiz ten renginde/renkli güneş kremleri devreye giriyor.


Avene SPF 50 + Tinted Cream , 50 faktörlük oldukça yüksek güneş koruması içeriyor. Klasik güneş koruyucular gibi beyaz değil ten renginde. Böylece cilde hafif bir ışıltı ve renk veriyor, ince bir tabaka BB krem etkisi yaratıyor. Ayrıca bir fondöten sürmeye gerek kalmadan hafif kızarıklıkları kapatması ve güneş koruması sağlaması bence kendisinin en büyük özelliği.

Avene Tinted Cream=Güneş koruyucu+ BB krem+ Termal su


Diğer özelliklerine gelirsek;
*UVA, UVB gibi güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi korumada MPI-SORB güneş filtresi teknolojisi içeriyor. Hem güneş koruması sağlarken hem de doğal ten rengi korunmuş oluyor.
*Paraben içermiyor. Çocuklara da uygulayabilirsiniz.
*Suya dayanıklı, havuza ve denizde girerken de kullanabilirsiniz.
*Avene termal su içeriyor, güneşlenme sonrası kızarıklıkları azaltıp cildi rahatlatıyor.
*Yapısı yağlı değil, hem hassas hem de yağlı/sivilceye yatkın ciltlere uygun.
*Pompası sayesinde kontrollü kullanım sağlıyor.


(Görsel şu linkten alıntıdır)
Ürünü eczanelerden ya da online alışveriş sitelerinden alabilirsiniz. Bana Narecza tarafından denemem için gönderilmişti. Diğer güneş koruyucu ürünleri incelemek için tıklayabilirsiniz.

6 yorum:

viva dedi ki...

Renkli günes korumalarini bende cok merak ediyorum, ama icinde leke yapabilecek maddeler oldugundan almaktan cekindim simdiye kadar (cildimde lekeler cok cabuk olusuyor), yinede avene cok sevdigim bir marka, güle güle kullan :)

herşeyin bişeyi var dedi ki...

renkli koruyuculara temkinli yaklaşıyorum ilk çıktıklarından beri..daha önce dermokozmetik firmalarından birinden alıveriş yaptığımda seyehat boylarından göndermişlerdi 2 adet...bu yıl kullandım ve inanılmaz memnun kaldım şöyle ki..esmer olmama rağmen vildim güneşe hassas ve ağrılı yanıklarım lekelerim oluşuyor..üstelik bahsettiğin o beyaz kremlerin sevimsiz izleri de cabası...elimdeki güneş ürünlerim biter bitmez undan sonra avene'dir benim kremim..o kadar net !!

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ben de bu kremi kullanip cok memnun kalmistim amaaaa benim cildimde koyu duruyordu. Bu yuzden 2 gun once beyazini aldim:)

Unknown dedi ki...

benimde cildimde koyu kalmıstı ama hafif bronzlaştıktan sonra vazgeçilmez :) (:

banada beklerim canım...

aycinmutlu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Daha 2 yıl once yazmışsınız ama fiyatini hatirliyor musunuz🤗

Unknown dedi ki...

Bende yeni aldım bir internet sitesinden. 51 TL fiyatı güneş kremlerini kış ayında almak daha uygun oluyor yaz çok pahalı oluyor bu tur ürünler.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)