13 Haziran 2014 Cuma

Colgate Total Alkolsüz ağız çalkalama suyu | Profesyonel Dişeti Sağlığı

Ağız sağlığı bir çok faktörden oluşan bir bütündür.
Bu bütünü tamamlamak için düzenli diş fırçalama, diş ipi kullanımı ve gargara kullanımı gereklidir.
Colgate' in ağız çalkalama suyu da severek kullandığım bir ürün.


Fiyatı çok uygun öncelikle, 400 ml' si 15 TL civarında.

30 sn ağızda çalkalayıp tükürmek gerekiyor, mentollü hoş bir tadı var.
Listerin gibi çok yakan- acı bir tadı yok. Bu yüzden Listerin sevmeyenler için güzel bir alternatif.

İçeriğinde hem antibakteriyel ajanlar var, hem de sodium florür.
Antibakteriyel ajanlar diş fırçasının ulaşmakta zorlandığı dişeti, dil, yanak yüzeyi gibi alanlarda etkin temizlik sağlıyor. Sodium florid ise diş yapısını yeniliyor ve kuvvetlendiriyor. Alkol içermemesi de bir avantaj.


Gece yatmadan önce gargara kullanmayı mutlaka tavsiye ediyorum, hem ağız sağlığınız için bir güzellik yapmış olcaksınız, hem de eşsiz bir ferahlık yaşayacaksınız. Ürün olarak da Listerin, onu sevmeyenlere de Colgate ağız çalkalama suyunu öneriyorum.

Sevgiyle:)

4 yorum:

KozmetikHikayeleri dedi ki...

Ben dis macununda da agiz calkalama suyundada sensodyne pronamel kullayrm :)

Belleeamie dedi ki...

Ouuv, o alkollu olanlar yokmu, o verdigi aci, diline kadar yakiyor..
Cok iyi olmus bu :))

Shimizu Zen dedi ki...

Diş macunu olarak ben de sensodyne kullanıyorum şu aralar. Hem colgate hem sensodyne' in ürünlerini çok iyi:)

Shimizu Zen dedi ki...

Bilirim o fena acıyı :)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)