24 Haziran 2013 Pazartesi

İkea alışverişim | Çeyiz alışverişim 2

Selamlar.
Haftalardır bloga yazı girmiyorum, beni aramayan sormayan herkese teşekkürler.
Yazmasam da oluyor yani :)
Yine de belki okuyan olur diye İkea alışverişimi paylaşayım (sitemkar blogger 1-2 :)

Hem de sık sık uğradığım İkea' yı görmek isteyenlerin merakı giderilsin.

İkea kesinlikle bağımlılık yaratan, özellikle evlilik hazırlığında olanlar için cennet gibi bir yer. Ev dekorasyonu için gerekli olan milyonlarca şeyi bulabilirsiniz. Yalnız büyük parça eşya aldığınızda nakliye ve montaj hizmetleri can sıkabiliyor.











Bunlar da benim aldıklarım;
İkea Smycka yapay orkide
İkea' nın meşhur saksısı makyaj malzemelerim için:)
İkea Rotera Fener
İkea Emmie Söt nevresim takımı
ve bir sürü ıvır zıvır :)







Bunlar ihtiyaçlarımın küçük bir bölümü. Bu hafta içinde yine çeyizimdeki bir sürü eksiği İkea' dan tamamlamayı düşünüyorum.
İsteyen, sorusu olan olursa paylaşabilirim.

Sevgiler :)

3 yorum:

gırla fikir dedi ki...

tatlım bende bir ikea hastası olarak bu postu yorumsuz bırakmak istemedim, her şey çok güzel dememe gerek bile yok aslında :) ama kalıma birşey takıldı,biz yatak odamızı ikeadan beğendik ve almaya karar verdik,nakliye ve montajda çıkan sorunlar derken ? sorunlu mu oluyor nakliyeleri ?

Shimizu Zen dedi ki...

Montajı onların yapmasına izin vermeyıp kendimiz yapıcaz derseniz
kutulardan eksik parçalar çıkabiliyormuş.
Nakliye esnasında ise, bikaç kat merdiven çıkarıp eve taşımadıklarını
bile duydum.
Herşey ürünü alana kadar yani :)

Ama her ürünleri çok güzel insan dayanamayıp alıyor işte :)

Unknown dedi ki...

www.uyarbilisim.net

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)