30 Kasım 2014 Pazar

DERMOECZANEM | Sac, agız bakımı ve makyaj alısverisi

Online alışverişin güzel yanlarından birisi, gönlümüzce fiyat karşılaştırması yapabilmek. Fiyat ve orjinallik açısından güvendiğim adreslerden birisi olan dermoeczanem.com’ dan ihtiyacım olan ürünlerden oluşan bir alışveriş yaptım.
Organix genel olarak  ülkemiz ve yabancı bloglar tarafından sevilen bir marka. Geçen yıl kullandığım Organix marka keratin bakım kiti saçlarımı düzleştirmek yerine tiftik tiftik yaptığı için, markaya uzun süre tereddütle yaklaştım. Lakin  markanın şampuanları o kadar övülüyordu ki denemeden de duramadım. SLS içermeyen Organix şampuanlar bol bol köpürmesi ve bol hacim etkisiyle gönlümde yer etti. 
Dermoeczanem’ de Organix şampuanlar hem indirimli hem de saç bakım yağı hediyeli. Kendim için dökülme karşıtı olanı, eşim için ise kepeklenme karşıtı olanı aldım. İnce telli saçlar için bakım yağı hediye olarak geldi.

Ağız gargaları dişetleri, dil, damak gibi fırçanın değmediği yumuşak dokulardaki bakterileri temizlemesi açısından önemli.  Listerin'in  antibakteriyel etkisi bilimsel olarak kanıtlandığı için bir çok market markasına göre üstün konumda benim için. Bu yüzden acı nane tadı olanı bile severek kullanıyorum. 2’ li Listerin gargarayı oldukça uygun fiyata aldım (10,89 TL).


Yoğun göz altı morluklarım olmasa da bir kapatıcı müptelasıyım. Yoğun ve uykusuz geçen sınav dönemlerinden kalma bir alışkanlık bu. Physicians Formula markalı ürünleri epeydir  denemek istiyordum, çift taraflı kapatıcı ile merhaba dedim kendilerine. Sarı taraflı ucu morlukları kamufle ederken, diğer tarafı ten rengiyle cilt makyajıyla bütünleşiyor.  İki tarafının da yapısı çok yoğun olduğu için, hızlıca dağıtıp uygulamak lazım, yoksa sürüldüğü yerde kuruyor.
Esasen Zonguldak’ ta bir eczane olan Dermoeczanem’ den alışverişi;
*Orijinal ve hesaplı ürünler,
*Hızlı teslimat,
*İlgili müşteri hizmetleri,
*Cazip kampanyalar nedeniyle seviyorum.


Dermokozmetik ihtiyacınız varsa bakmanızı öneririm.

1 yorum:

Nermin Haldun dedi ki...

Kozmetik Siteleri  çok güzel bir yazı bu site
üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)