16 Ocak 2014 Perşembe

Yurtdışı takı alışverişi | Everbuying.com

Heyy millet nasılsınız? Ben iç karartıcı bir gün yaşamış olabilirim ama akşam küçük bir paketle iş yerime gelen kargocu tüm stresimi aldı götürdü. Yerine de ufacık tefecik siparişimi bıraktı.
Everbuying.com'dan yapacağım alışverişten bahsetmiştim. Sabahları aceleyle evden çıktığım için aksesuar takmaya hiç fırsatım olmadığını ve beni motive edecek güzellikler almam gerektiğini farkettim. Everbuying.com' da fiyatları uygun olan takıları görünce şansımı denemek istedim.

Toplamda 22 $ tutan alışverişim, 1 ay içerisinde sağ salim bana ulaştı. Siteden alışverişle ilgili detayları şu yazımla anlatmıştım. İsterseniz okuyabilirsiniz.




Özellikle belirtmediğim halde paketin üzerine aksesuar olduğunu yazmışlar.


Bir takı dükkanından almışcasına poşetlerde geldi siparişlerim.




Çoklu bilekliler en sevdiklerim. Hepsi birden 6.23$.


Mercan deri bilekliğim çok çok hesaplı.


Damla kolye ve kokoş küpeler ...


Ve gömleklere çok yakışacak gerdanlığım:)


Ee ben bu hafta sonu takıp takıştırır gezerim artık. 
Siz de Everbuying.com' a tıklayıp takılara ve çok daha fazlasına bakabilirsiniz.
Sorularınız varsa lütfen yazın.
Sevgiler :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun :) Bileklikler çok hoşmuş her ne kadar yurtdışı alışverişine güvenmesemde deneyelim bakalım :)
Bana da beklerim :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)